Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E87- Radio vervangen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW E87- Radio vervangen

Hallo,

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een BMW 118d (BJ '05).
    Aangezien ik hem occasie gekocht heb heb ik dus niet de kans gehad mijn eventuele optie's te selecteren. Dat leek me toen niet zo erg maar daar begin ik me nu soms wel aan te storen.

Optie's die ik heb zijn:

- Alu velgen styling 207 17" M style
    - Mistlampen vooraan
    - Automatisch airco
    - uitneembare GPS van BMW zelf
    - en nog een paar andere waarschijnlijk die mij niet zo dirct een optie lijken

Maar de optie die ik graag zou hebben is "Radio Professional" i.p.v. mijn "Radio Business"
    Nu is mijn vraag is mijn radio business simpel te vervangen met een radio professional?
    mij zelf lijkt het simpel een kwestie van de oude eruit, nieuwe erin.
    of bekijk ik het iets te simpel?

Ik zou een foto van men bolide willen tonen maar dat lukt me niet om te uploaden.

www.tinypic.com uploaden en dan link voor forums hier plaatsen.
    Radio lijkt me gewoon simpel vervangbaar zonder enige aanpassing.

Comment

[/IMG]

Dank je wel Nemo
      Ik zelf ben geen PC wonder
      Last edited by ; 01/09/2008, 20:49.

Comment

Geen dank. Knappe 1 reeks trouwens zit daar een sportonderstel onder?

Comment

Neen, er zit geen M pakket op. Ik heb die velgen achteraf gekocht omdat ik die prachtig vindt voor een 1 reeks. origineel waren het staal velgen die erop lagen.

Comment

Volgens mij bedoelt Nemo of je de optionele M sportophanging hebt (dan ligt de wagen namelijk 1,5 cm lager bij de grond).

PS: Knappe wagen inderdaad Je ziet hem ook niet zoveel in dit mooie Monaco blauw!

Comment

Dat is mij inderdaad ook al opgevallen. Ik vindt het minstens even schoon als het zwart voor een 1 reeks.
              nee, ik heb geen sportophanging. Het zou in ieder geval zeker niet mis staan want ik heb soms de indruk dat hij achteraan wat hoog van de grond staat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Topson Bekijk Berichten
                Maar de optie die ik graag zou hebben is "Radio Professional" i.p.v. mijn "Radio Business"
                Nu is mijn vraag is mijn radio business simpel te vervangen met een radio professional?
                mij zelf lijkt het simpel een kwestie van de oude eruit, nieuwe erin.
                of bekijk ik het iets te simpel?

Ik zou een foto van men bolide willen tonen maar dat lukt me niet om te uploaden.
                Dat zal idd zo simpel zijn. Als je zekerheid wilt vraag eens aan je stealer...

Dan heb jij wss ook de standaard luidsprekers. Geven die bij u ook zo'n slechte kwaliteit geluid? Ik denk dat die radio er voor iets tussen zit want standaard zitten er toch 4 luidsprekers en 2 subs in. Laat eens weten als je professional radio erin zit of het geluid veel beter is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
                  Dat zal idd zo simpel zijn. Als je zekerheid wilt vraag eens aan je stealer...

Dan heb jij wss ook de standaard luidsprekers. Geven die bij u ook zo'n slechte kwaliteit geluid? Ik denk dat die radio er voor iets tussen zit want standaard zitten er toch 4 luidsprekers en 2 subs in. Laat eens weten als je professional radio erin zit of het geluid veel beter is.
                  mmm subs 16cm 'woofers' onder de zetels, 20 cm in geval je de 'sound optie' hebt genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Topson Bekijk Berichten
                    Dat is mij inderdaad ook al opgevallen. Ik vindt het minstens even schoon als het zwart voor een 1 reeks.
                    nee, ik heb geen sportophanging. Het zou in ieder geval zeker niet mis staan want ik heb soms de indruk dat hij achteraan wat hoog van de grond staat.

Ik had dat ook bij mijn 1 serie nadat ik er M6 velgen op had gelegd. Ik heb er nadien Schnitzer veren onder laten zetten (geen veerpoten enkel de veren). Nu ligt de auto lager en het is een mooi resultaat!

PS heb je je radio al vervangen? want ik ben benieuwd nr het resultaat.

Comment

Working...
                    X