Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HARTGE BMW E88 135i

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • HARTGE BMW E88 135i






  • #2




    Comment


    • #3




      Comment


      • #4
        qua motorisatie enzo is het natuurlijk hemels. Maar ik vind dat sommige tuners de mooie bmw's er gewoon marginaal laten uitzien.Hou het toch subtiel aub, ga de marginale tunertjes toch niet achterna

        Comment


        • #5





          Hartge kietelt de gekende BMW 135 i zodat er uit het 6-in-lijn motorblok nu 350pk (44 pk meer dan normaal) en 480 Nm koppel komt. Niet onaardig voor zo'n kleine coupé. Daarenboven wordt de topsnelheid niet begrensd en is een snelheid van 280 km/u mogelijk...

          Bodykit Hartge houdt onder meer in : een speciale voorspoiler, sideskirts, dakspoiler en een diffusor achter. Ook is er een nieuw ontwikkeld uitlaatsysteem.

          De velgen en de belettering vind ik wel een beetje over-the-top. Het interieur daarentegen is helemaal iets voor mij !

          Comment


          • #6
            eindelijk eens een wagen die niet begrensd is.
            tegenwoordig zie je niets anders ,hier begrensd daar begrensd

            Comment


            • #7
              die velgen zien er wel niet uit, 19" m3 csl velgen en ie is perfect!

              Comment


              • #8
                Vind het over den top, net teveel

                Comment


                • #9
                  Prestaties zijn top! Enkel de hier en daar overtunde spoiler, velgen en het overal ontbreken van BMW logo's vind ik er niet mooi aan.

                  Comment


                  • #10
                    Hartge, een van de beste bmw tuners, jammer dat ze toch nog van die lelijke bodykits maken, op dat vlak kunnen ze nog wat leren van alpina, maar het moet natuurlijk verkopen aan tuners... Bovendien kopen de meesten 1 of 2 onderdelen of toch niet het hele pakket, en dan is het toch wat minder over the top als nu.
                    Volgende keer misschien ook in het topic van de 1 coupé zetten ipv een eigen topic, denk niet dat het een heel nieuwe auto is en dat er echt zo heel veel interesse naar is. Toch fijn dat ge een bijdrage levert natuurlijk.

                    En het is echt tijd voor nieuwe velgen van hartge, deze ben ik beu gezien, ze hebben ze ook al jaren. En deze keer liefst es mooie

                    Comment


                    • #11
                      Qua looks is het er wat mij betreft toch serieus over.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                        Hartge, een van de beste bmw tuners, jammer dat ze toch nog van die lelijke bodykits maken, op dat vlak kunnen ze nog wat leren van alpina, maar het moet natuurlijk verkopen aan tuners... Bovendien kopen de meesten 1 of 2 onderdelen of toch niet het hele pakket, en dan is het toch wat minder over the top als nu.
                        Volgende keer misschien ook in het topic van de 1 coupé zetten ipv een eigen topic, denk niet dat het een heel nieuwe auto is en dat er echt zo heel veel interesse naar is. Toch fijn dat ge een bijdrage levert natuurlijk.

                        En het is echt tijd voor nieuwe velgen van hartge, deze ben ik beu gezien, ze hebben ze ook al jaren. En deze keer liefst es mooie
                        Ok, ik was niet zeker of ik het erbij kon plaatsen want ik kende dat merk niet zo goed...

                        Is Hartge een beetje te vergelijken met RUF ? Dat is toch een onafhankelijke autobouwer die bijna zou spugen in Uw aangezicht als ge hem achter een Porsche vraagt ...

                        Of is Hartge gewoon een BMW-tuner met eigen logo ? Moet je dan een standaardwagen afgeven en hem laten tunen of kan je er eentje kopen 'van de band' ?

                        Comment


                        • #13
                          En wa kost die grap?

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            En wa kost die grap?
                            Ja, dat probeerde ik ook te weten te komen door onder andere op hun site te gaan zoeken ed.

                            Maar momenteel ben ik nog niks wijzer geworden... Ik zal ze eens een mail sturen voor een cataloguske of zo ...

                            'k Moet wel zeggen da'k een donkerbruin vermoeden heb dat het niet weinig zal zijn ...

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
                              Ok, ik was niet zeker of ik het erbij kon plaatsen want ik kende dat merk niet zo goed...

                              Is Hartge een beetje te vergelijken met RUF ? Dat is toch een onafhankelijke autobouwer die bijna zou spugen in Uw aangezicht als ge hem achter een Porsche vraagt ...

                              Of is Hartge gewoon een BMW-tuner met eigen logo ? Moet je dan een standaardwagen afgeven en hem laten tunen of kan je er eentje kopen 'van de band' ?
                              Hartge en ruf zijn toch niet helemaal te vergelijken: Ruf bouwt hoofdzakelijk zelf motoren, of dat is toch waar ze het best in zijn, ze gebruiken ook compressors maar denk dat ze dan nog steeds veel aanpassen aan de motor en de rest van de auto wat aangepast moet worden. Hartge is ook niet alleen een chiptuner, hun specialiteit is om grotere M motoren in kleinere auto's te steken, zoals bv de M v10 in een 3 serie of een v8 van de vorige M5 in een 1 serie of z4. Ze maken wel volledig nieuwe wagens, maar gebruiken hoofdzakelijk aandrijflijnen van bmw zelf. Ruf maakt echt eigen motoren en de rest van de aandrijving. Maar ik denk wel dat een hartge een automerk op zich is, ik weet het niet. Het beste ruf-equivalent voor bmw is denk ik alpina, die maken ook eigen motoren en dergelijke.

                              Comment


                              • #16
                                Hoort dit niet bij tuning?

                                Want voor elk tuning-rommel-model hier een topic gaan openen gaat er wel over.

                                Hartge, Schnitzer, Hamann, Gemballa,... die gasten zullen branden in de hel. Wat een walgelijke scharminkels

                                Comment


                                • #17
                                  Geef mij maar een OEM 1 coupe. Veel mooier.

                                  Comment


                                  • #18
                                    Gaan we elk tuningmodel als nieuwe wagen beschouwen? Dit hoort hier niet.

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                                      Gaan we elk tuningmodel als nieuwe wagen beschouwen? Dit hoort hier niet.
                                      Dat is juist de vraag é. Ik denk dat nieuwe RUF-modellen hier wel mogen staan... en ik was er eigenlijk van overtuigd dat Hartge daarmee te vergelijken was.

                                      Is dit niet zo, dan aanvaard ik dat zonder meer en vraag ik de mods om de thread te verplaatsen.

                                      Mea culpa, bij deze.

                                      Comment


                                      • #20
                                        ik zou ruf eerder bij alpina positioneren en hartge bij de gewone tuners zoals techart en consoorten (om de vergelijking porsche-bmw te behouden)

                                        los daarvan. hartge heeft me nooit kunnen bekoren. dan veel liever G-power voor motorische tuning.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X