Mededeling
Collapse
No announcement yet.
HARTGE BMW E88 135i
Collapse
X
-
Hartge kietelt de gekende BMW 135 i zodat er uit het 6-in-lijn motorblok nu 350pk (44 pk meer dan normaal) en 480 Nm koppel komt. Niet onaardig voor zo'n kleine coupé. Daarenboven wordt de topsnelheid niet begrensd en is een snelheid van 280 km/u mogelijk...
Bodykit Hartge houdt onder meer in : een speciale voorspoiler, sideskirts, dakspoiler en een diffusor achter. Ook is er een nieuw ontwikkeld uitlaatsysteem.
De velgen en de belettering vind ik wel een beetje over-the-top. Het interieur daarentegen is helemaal iets voor mij !
Comment
-
Hartge, een van de beste bmw tuners, jammer dat ze toch nog van die lelijke bodykits maken, op dat vlak kunnen ze nog wat leren van alpina, maar het moet natuurlijk verkopen aan tuners... Bovendien kopen de meesten 1 of 2 onderdelen of toch niet het hele pakket, en dan is het toch wat minder over the top als nu.
Volgende keer misschien ook in het topic van de 1 coupé zetten ipv een eigen topic, denk niet dat het een heel nieuwe auto is en dat er echt zo heel veel interesse naar is. Toch fijn dat ge een bijdrage levert natuurlijk.
En het is echt tijd voor nieuwe velgen van hartge, deze ben ik beu gezien, ze hebben ze ook al jaren. En deze keer liefst es mooie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk BerichtenHartge, een van de beste bmw tuners, jammer dat ze toch nog van die lelijke bodykits maken, op dat vlak kunnen ze nog wat leren van alpina, maar het moet natuurlijk verkopen aan tuners... Bovendien kopen de meesten 1 of 2 onderdelen of toch niet het hele pakket, en dan is het toch wat minder over the top als nu.
Volgende keer misschien ook in het topic van de 1 coupé zetten ipv een eigen topic, denk niet dat het een heel nieuwe auto is en dat er echt zo heel veel interesse naar is. Toch fijn dat ge een bijdrage levert natuurlijk.
En het is echt tijd voor nieuwe velgen van hartge, deze ben ik beu gezien, ze hebben ze ook al jaren. En deze keer liefst es mooie
Is Hartge een beetje te vergelijken met RUF ? Dat is toch een onafhankelijke autobouwer die bijna zou spugen in Uw aangezicht als ge hem achter een Porsche vraagt ...
Of is Hartge gewoon een BMW-tuner met eigen logo ? Moet je dan een standaardwagen afgeven en hem laten tunen of kan je er eentje kopen 'van de band' ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn wa kost die grap?
Maar momenteel ben ik nog niks wijzer geworden... Ik zal ze eens een mail sturen voor een cataloguske of zo ...
'k Moet wel zeggen da'k een donkerbruin vermoeden heb dat het niet weinig zal zijn ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk BerichtenOk, ik was niet zeker of ik het erbij kon plaatsen want ik kende dat merk niet zo goed...
Is Hartge een beetje te vergelijken met RUF ? Dat is toch een onafhankelijke autobouwer die bijna zou spugen in Uw aangezicht als ge hem achter een Porsche vraagt ...
Of is Hartge gewoon een BMW-tuner met eigen logo ? Moet je dan een standaardwagen afgeven en hem laten tunen of kan je er eentje kopen 'van de band' ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk BerichtenGaan we elk tuningmodel als nieuwe wagen beschouwen? Dit hoort hier niet.
Is dit niet zo, dan aanvaard ik dat zonder meer en vraag ik de mods om de thread te verplaatsen.
Mea culpa, bij deze.
Comment
Comment