Trouwens, 5km, toch geen lapje grond gekocht bij verkaveling Goordijk dan?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2005 BMW E87 118d powered by PPE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJe zal er zeker fun aan beleven,het is een perfecte rijdersauto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDat bestaat niet.
Allez gij !
DAT zou pas sleuren, een 8 liter turbodiesel.
Comment
-
Ik rijd dus ook met 118d eerste generatie. Gechipt door heinz, iets meer koppel als deze maar te verwaarlozen verschil. En ja gechipt rijden ze super. Daarvoor echt niet. Tjah remmen en zo begrijp ik wel. Maar ik heb schroefkit van Kw zitten, ben ik nie beter dan 120d op da vlak? :-)
Niet te zwaar aan tillen eej kerels.
Comment
-
Mooie resultaten - al zou ik een upgrade van de remblokken naar straffer materiaal toch overwegen (en is nu niet onoverkomelijk duur).
Veel rijplezier! Hij zit nu boven de stock 118d qua specs.
Een uur chippen - dus ze laden eigenlijk gewoon een standaard applicatie in op jouw chip? Want maken ze dan niet dezelfde fout als ze bij de fabrikant maken? Die werken ook met een standaardprogramma terwijl elk blok net anders is.. dus zouden ze toch vanaf dat standaard programma moeten vertrekken en daar wijzigingen in aanbrengen specifiek voor jouw blok - maar kan dat dan op één uur tijd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk BerichtenEn nogmaals, die 2000€ extra, dat kon ik er, met de bouw van onze woning, niet méér voor geven.
Een 118d rijdt standaard al zeer leuk. En om gewoon kilometers te malen op de openbare weg is dat perfect.
Comment
-
Ik jaag me daar niet in op Gilles, moet er gewoon hard om lachen
Maar vind het wel erg voor iemand die hier iets serieus probeert te posten en dan zinnetjes te horen krijgt van "willen maar niet kunnen" enzo... Dat is gewoon zodanig offtopic gaan om een topic te verneuken, beterweterij, proberen interessant over te komen, jaloersheid, etc... zo zie ik dat. Tijdverspilling dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevenvdw Bekijk Berichten@PsynceFiction, gelukkig bestaan er nog andere automotive fora zonder al dat 16jarig gezwans hé
mag ik daar ook op?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenErgens stopt het, en tot daar moeten we als liefhebber (met eventueel al plannen voor 't aanpassen van de kar aan onze wensen) een zo optimaal mogelijk pakket samenstellen. En elk heeft dan z'n eigen visie.
Ge moet u ne limit X opleggen waar ge ni wilt overgaan, maar das altijd he, "ma als ik nog 1000€ bijleg dan heb ik da er nog bij. hmm... en voor maar 300€ da ook nog ... "
en voor ge het weet zit ge 5K hoger ma t is zo aanlokkelijk he ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenEen 118d rijdt standaard al zeer leuk. En om gewoon kilometers te malen op de openbare weg is dat perfect.
Verandert het motorkarakter eigenlijk na het tunen? Standaard zijn het wel motors met een erg lineair karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEn da suckt serieus.
Ge moet u ne limit X opleggen waar ge ni wilt overgaan, maar das altijd he, "ma als ik nog 1000€ bijleg dan heb ik da er nog bij. hmm... en voor maar 300€ da ook nog ... "
en voor ge het weet zit ge 5K hoger ma t is zo aanlokkelijk he ....
Ik wou niet meer uitgeven dan 30k. En ik had een LSE'tje samengesteld dat daaraan kwam (HJW-korting meegerekend, uiteraard). En 'k heb uiteindelijk toch nog dikke 3k extra bovengehaald.
We zijn het slachtoffer van onze eigen liefhebberij!!
Nee serieus, 'k heb dat al vaker gezegd: iemand die gene liefhebber is van auto's, die heeft dat toch véél gemakkelijker in 't kiezen van een kar? En elke kar is uiteindelijk goed voor zo'n mensen, want die zeuren niet over een minimaal rammeltje, een beetje te weinig grip uit bochten, een dipje tussen 3.800 en 3.900 tpm bij volgas, e.d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenIk rijd momenteel met een 118d en ik ben zéér tevreden daarvan! Enkel soms als ge in 2e een straatje wilt indraaien dat em wa rochelt onderin, ma voor de rest. Kudos.
Verandert het motorkarakter eigenlijk na het tunen? Standaard zijn het wel motors met een erg lineair karakter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee serieus, 'k heb dat al vaker gezegd: iemand die gene liefhebber is van auto's, die heeft dat toch véél gemakkelijker in 't kiezen van een kar?
Geef toe, klinkt toch ergens hard als je dat zo hoort hé.
Maar goed. Het is wat de gek er aan geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenI know the feeling.
Ik wou niet meer uitgeven dan 30k. En ik had een LSE'tje samengesteld dat daaraan kwam (HJW-korting meegerekend, uiteraard). En 'k heb uiteindelijk toch nog dikke 3k extra bovengehaald.
maar achteraf toch nooit spijt van die paar K extra uit te geven (net zoals ik nog getwijfeld had bij het pakken van parkeersensoren en een gps. Man, heb ik van die dingen al plezier gehad )
t is zoals ge zegt, moest het ons zo hard ni interesseren, we kochten nen Dacia. (Ik zie me da trouwens nog ooit kopen moest ik een puur praktische wagen willen kopen voor zo weinig mogelijk geld om naast de sportkar te zetten)
en t erge is ook, ge legt een paar 1000€ extra bij uw voorziene budget en t is van "ach.. hmm hmm. allez dan ".
Maar geef diezelfde paar 1000€ eens 6 maand later uit aan iets voor je auto, dan heb je toch veel sneller het gevoel van "damn, das toch wel veel geld da k hieraan ga hangen eigenlijk ..."
Comment
-
True. Ik twijfel of ik een PSS9 met camber plates zou steken (alles samen een 2k pakt), omdat ik 't duur vind, maar toen ik de optielijst voor me had liggen vinkte ik aan gelijk ik een naamlijst aan 't afpunten was : leder 1.800 EUR oké, schuifdak 1.000 EUR oké, HiFi Pro 1.000 EUR oké, ... (ik zeg maar wat van prijzen, hoeft niet noodzakelijk correct te zijn), terwijl ik van die PSS9 en camber plates zeker evenveel plezier zou hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNee serieus, 'k heb dat al vaker gezegd: iemand die gene liefhebber is van auto's, die heeft dat toch véél gemakkelijker in 't kiezen van een kar? En elke kar is uiteindelijk goed voor zo'n mensen, want die zeuren niet over een minimaal rammeltje, een beetje te weinig grip uit bochten, een dipje tussen 3.800 en 3.900 tpm bij volgas, e.d.
Iemand die gene liefhebber is, heeft het idd makkelijker. Heb ooit iemand een nieuwe Mercedes zien kopen als volgt:
1. Keuze op prijs. Makkelijk: 320 CDI.
2. Kleur?
klant: "tja, wat zou ik nemen",
verkoper: "enige voorkeur?"
klant: "iets wat niet snel vuil is"
verkoper: "beige?"
klant: "ah ja, doe dat dan maar"
Comment
Comment