Zéér terechte smiley, ik kan daar ook ni bij.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2005 BMW E87 118d powered by PPE
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten1. Keuze op prijs. Makkelijk: 320 CDI.
2. Kleur?
klant: "tja, wat zou ik nemen",
verkoper: "enige voorkeur?"
klant: "iets wat niet snel vuil is"
verkoper: "beige?"
klant: "ah ja, doe dat dan maar"
Misschien niet volledig aansluitend op uw verhaal, maar toch
- "Frank we hebben ne Mercedes ML besteld!"
- "Ah tof, welke kleur?"
- "Ne zilvere."
- "Hoe ne zilvere? Ge wou toch ne zwarte, en ullie E is al ne zilveren?"
- "Ja maar op ne zilvere ziede minder steenslag."
- "Maar ge droomt van ne zwarte?"
- "Ja da's waar."
Ik heb toen m'n ouders onder lichte druk meegenomen naar de Mercedes garage waar ze dan toch hun order hebben gewijzigd naar ne zwarte.
Dan heb ik nog te horen gekregen dat ze de week daarop weer waren teruggeweest om het terug te veranderen naar ne zilveren. Was die ML al in productie zekerst.
Nu zijn ze er zo voorzichtig mee dat ze em amper gebruiken; ne zwarte ML 320CDI met alles derop en deraan inclusief sportpakket. Leeftijd 2 jaar, kilometerstand: 5600km. Begrijpe wie begrijpe kan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenZo ken ik er nog ... mijn ouders.
Misschien niet volledig aansluitend op uw verhaal, maar toch
- "Frank we hebben ne Mercedes ML besteld!"
- "Ah tof, welke kleur?"
- "Ne zilvere."
- "Hoe ne zilvere? Ge wou toch ne zwarte, en ullie E is al ne zilveren?"
- "Ja maar op ne zilvere ziede minder steenslag."
- "Maar ge droomt van ne zwarte?"
- "Ja da's waar."
Ik heb toen m'n ouders onder lichte druk meegenomen naar de Mercedes garage waar ze dan toch hun order hebben gewijzigd naar ne zwarte.
Dan heb ik nog te horen gekregen dat ze de week daarop weer waren teruggeweest om het terug te veranderen naar ne zilveren. Was die ML al in productie zekerst.
Nu zijn ze er zo voorzichtig mee dat ze em amper gebruiken; ne zwarte ML 320CDI met alles derop en deraan inclusief sportpakket. Leeftijd 2 jaar, kilometerstand: 5600km. Begrijpe wie begrijpe kan ...
Ai ai ai , ze hadden zich dan beter ne bmw 118D gekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten[/b]
Ai ai ai , ze hadden zich dan beter ne bmw 118D gekocht
Comment
-
Dit is 1 van de eerste keren dat ik een topic aan t lezen ben en op het eerste blad al wil stoppen met lezen. . Der hebben hier een paar mensen het topic redelijk verneukt. Gelukkig betert het terug . Wel willen maar niet kunnen . Ik denk dat er genoeg mensen wel willen maar niet kunnen waaronder ik ook. Ge moet gewoon uw prioriteiten stellen en ik vind een huis een hele goede prioriteit!
On topic: Je hoort zo vaak dat het rijgedrag van de wagen totaal verandert.. En elke keer begin ik menne kop weer zot te maken é.. Zou ik het ook ni proberen maar ik heb zoveel schrik dat den auto da extra vermogen ni aankan. In ieder geval veel plezier dermee. Maar da zal wel geen probleem zijn
Comment
-
Bedankt aan zij die zich begripvol tonen!
Het rijgedrag is zéér aangenaam! Het accelereren uit de bochten is geweldig. Vooral in 3de rond de 2000RPM. 't Voelt echt goed aan.
Gisteren naar én van de Nürburgring 2 keer de 220km/uur aangetikt (voor de chip max. 200 (en met moeite)) en daar zat ik eigenlijk best wel snel. Ik verschoot er van!
Ik ben een tevreden klant hoor en kan het iedereen aanraden (mijn vorige was ook gechipped en nooit problemen mee gekend).
Comment
-
Ik vind die reacties van "wel willen maar niet kunnen" ook helemaal ongepast!! Als er iemand op het forum zijn 120d laat chippen zitten ze allemaal te zeggen: Whoow die is snel... maar als er iemand zijn 118d laat chippen krijg je van dat slap gezever... echt erg.
Iemand die dan zijn 335d laat chippen.. is dat dan ook "willen maar niet kunnen"??
Back on topic: Zeer mooie wagen, vooral die zwarte kleur is echt tof! Hij ziet er nog super goe uit en heeft mooie opties! Succes ermee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sx125 Bekijk BerichtenIk vind die reacties van "wel willen maar niet kunnen" ook helemaal ongepast!! Als er iemand op het forum zijn 120d laat chippen zitten ze allemaal te zeggen: Whoow die is snel... maar als er iemand zijn 118d laat chippen krijg je van dat slap gezever... echt erg.
Iemand die dan zijn 335d laat chippen.. is dat dan ook "willen maar niet kunnen"??
Elk z'n goesting, iedereen koopt wat 'ie wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PsynceFiction Bekijk Berichten^^ Bedankt Sx125!
Wellicht komen er na verloop van tijd nog OZ Ultraleggera's op in Mat zwart en ook een subtiele verlaging. Dan zal het wel ver ophouden denk ik.
( of hoeveel mag op een 1-serie ).
Comment
-
2 weken geleden ook zo'n klant gehad. Stond rond te kijken bij de 320d facelift touring en allerlei vragen te stellen enzo, van hoe de dingen werkten enzo... Vraag ik op een bepaald moment, bent u van plan een nieuwe wagen te kopen ?
Antwoord ie: nee, deze heb ik vorige week gekocht, maar in een halfuurtje was het al geklonken en ik kom deze week nog es kijken wat ik eigenlijk gekocht heb..
Oja, vette 1 serie. Zou ik ook gechipt hebben, bijna elke diesel trouwens.
Comment
-
Pffrt wat een gezeik toch op dit forum ze...
Alle belachelijke pubertjes die nog nooit in hun leven zelf een auto hebben gekocht, en altijd met de credits van hun papaatje gaan lopen, moeten hun bakkes houden...
Psynce... nette kar man, al ben ik niet zo een fan van de All in black look ...
Heeft Stef daar bij jou een switch opgezet ? of wat doet die daar op je printplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenPffrt wat een gezeik toch op dit forum ze...
Alle belachelijke pubertjes die nog nooit in hun leven zelf een auto hebben gekocht, en altijd met de credits van hun papaatje gaan lopen, moeten hun bakkes houden...
Heeft Stef daar bij jou een switch opgezet ? of wat doet die daar op je printplaat?-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenPffrt wat een gezeik toch op dit forum ze...
Heeft Stef daar bij jou een switch opgezet ? of wat doet die daar op je printplaat?
Ik denk dat Stef via die printplaat de chip uitleest, Odan. Maar technische vragen kan je best aan hem stellen.
Yoeri, check pm.
Comment
-
Eerst en vooral mooie resultaten die je daar hebt,
maar je had 127 pk bij aanvang, komt dit door je andere uitlaat of is het enkel een sierstukje (heb er mss overgelezen)? Ik heb mss de kans men voiture op school eens op de testbank te zetten, altijd leuk als je dan mss meer pk hebt dan opgegeven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coussee Bekijk BerichtenEerst en vooral mooie resultaten die je daar hebt,
maar je had 127 pk bij aanvang, komt dit door je andere uitlaat of is het enkel een sierstukje (heb er mss overgelezen)? Ik heb mss de kans men voiture op school eens op de testbank te zetten, altijd leuk als je dan mss meer pk hebt dan opgegeven
Comment
Comment