Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ben een paar weken niet thuis dus kan het zelf niet proberen, ik ben van plan bij deze auto booskijkers te zetten met dezelfde kleur van de auto, ik denk dat booskijkers wel mooi staan en wil even een voorbeeld zien, alvast bedankt hiervoor!
Hartstikke bedankt, netjes gedaan toch wel, vind het niet zo bijzonder inderdaad denk dat ik maar voor wat anders kijk want vind het een hoop geld voor iets wat nog geneens zo gek opvalt of het maakt de voorkant niet echt een stuk mooier wat bij sommige auto's echt absoluut het geval is.
Zou je niet beter wachten tot je een rijbewijs hebt om een auto te kopen?
Het is een cadeau/verassing voor me pa, geef dat liever als iets standaards.
Ben zelf al veel aan het sleutelen dus waarom zou ik er mee wachten haha.
Werk en loop ook stage in een garage en op school sleutel ik in de werkplaats, theorie is bijna alleen maar met auto's op 4 uurtjes nederlands en wiskunde na. En help bekende met hun auto, dus geen zin er mee te wachten.
Nog 3 jaar kan ik aan mijn eigen auto beginnen haha
Het is een cadeau/verassing voor me pa, geef dat liever als iets standaards.
Ben zelf al veel aan het sleutelen dus waarom zou ik er mee wachten haha.
Werk en loop ook stage in een garage en op school sleutel ik in de werkplaats, theorie is bijna alleen maar met auto's op 4 uurtjes nederlands en wiskunde na. En help bekende met hun auto, dus geen zin er mee te wachten.
Nog 3 jaar kan ik aan mijn eigen auto beginnen haha
Koop'm dan die tellerringen. Je gaat je echt amuseren met het plaatsen ervan. Ik ben er gisteren ook aan beginnen vijzen, 't spel ligt nu open en ik durf nimeer verder gaan. Geen zin om die kabels los te koppelen en schrik da'k het nimeer in elkaar krijg. (komt wel in orde)
Trouwens, in andere topics spreek je telkens van een astra G van 2000 en hier post je een Astra F?
Ik ben een paar weken niet thuis dus kan het zelf niet proberen, ik ben van plan bij deze auto booskijkers te zetten met dezelfde kleur van de auto, ik denk dat booskijkers wel mooi staan en wil even een voorbeeld zien, alvast bedankt hiervoor!
Booskijkers zou ik zeker niet doen. Het 'verkracht' je wagen in enkele seconden (of hoe lang duurt het om zoiets te plaatsen )
De keuzes zijn nogal beperkt volgens mij..
Airride, maar dat is te gek natuurlijk.
Inrit verbouwen
Verhuizen
Niet verlagen
Airride : Never
Verhuizen : geen optie
Inrit verbouwen : hoe kan ik het dan best oplossen met het minste werk?
Niet verlagen : deze kans is groot maar het zou spijtig zijn.
ik vermoed dat die met zijn neusje de grond raakt.
koop een traanplaat van een goeie meter lengte * 2 en leg die juist op de hoek van de grond van u kelder en de inclinatie.
moet je alleen zien dat je niet tegen de garagepoort zit bij het in en uit rijden.
Comment