Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ga zelf even aan de slag ben een beginnende photoshopper dus wordt echt lastig voor me...

Maar wat denken jullie zelf, zal dat staan bij zo'n auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk Berichten
      http://www.autoweek.nl/images/800/8/...60011bf5d8.jpg

Ik ben een paar weken niet thuis dus kan het zelf niet proberen, ik ben van plan bij deze auto booskijkers te zetten met dezelfde kleur van de auto, ik denk dat booskijkers wel mooi staan en wil even een voorbeeld zien, alvast bedankt hiervoor!
      Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk Berichten
      Ik ga zelf even aan de slag ben een beginnende photoshopper dus wordt echt lastig voor me...

Maar wat denken jullie zelf, zal dat staan bij zo'n auto?

Zelf vind ik het wel meevallen, als het zo een soort verlengde motorkap is, niet overdreven..

Comment

• Hartstikke bedankt, netjes gedaan toch wel, vind het niet zo bijzonder inderdaad denk dat ik maar voor wat anders kijk want vind het een hoop geld voor iets wat nog geneens zo gek opvalt of het maakt de voorkant niet echt een stuk mooier wat bij sommige auto's echt absoluut het geval is.

Comment

• Zou je niet beter wachten tot je een rijbewijs hebt om een auto te kopen?
          BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
            Zou je niet beter wachten tot je een rijbewijs hebt om een auto te kopen?
            Laat die jongen toch al dromen over een eigen kar Zo was ik ook ze vroeger

Comment

• kan iemand men wagen verlagen zodat het overeenkomt men een verlaging van ongeveer 30mm.

ThanQ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                Laat die jongen toch al dromen over een eigen kar Zo was ik ook ze vroeger
                Ik dacht dat hij zei of insinueerde dat hij de wagen al (of bijna) had gekocht. Ik was ook zo, maar wel pas op mijn 17de.
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DjDoPy Bekijk Berichten
                  kan iemand men wagen verlagen zodat het overeenkomt men een verlaging van ongeveer 30mm.

ThanQ

Mooiste velgen op een Focus!

Comment

• Merci voor de snelle reactie.
                    Ik zal toch een verlaging moeten overwegen. Tis een pak beter.

Comment

Merci voor de snelle reactie.
                      Ik zal toch een verlaging moeten overwegen. Tis een pak beter.
                      Voila

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wouteb Bekijk Berichten
                        Zou je niet beter wachten tot je een rijbewijs hebt om een auto te kopen?
                        Het is een cadeau/verassing voor me pa, geef dat liever als iets standaards.
                        Ben zelf al veel aan het sleutelen dus waarom zou ik er mee wachten haha.

Werk en loop ook stage in een garage en op school sleutel ik in de werkplaats, theorie is bijna alleen maar met auto's op 4 uurtjes nederlands en wiskunde na. En help bekende met hun auto, dus geen zin er mee te wachten.

Nog 3 jaar kan ik aan mijn eigen auto beginnen haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk Berichten
                          Het is een cadeau/verassing voor me pa, geef dat liever als iets standaards.
                          Ben zelf al veel aan het sleutelen dus waarom zou ik er mee wachten haha.

Werk en loop ook stage in een garage en op school sleutel ik in de werkplaats, theorie is bijna alleen maar met auto's op 4 uurtjes nederlands en wiskunde na. En help bekende met hun auto, dus geen zin er mee te wachten.

Nog 3 jaar kan ik aan mijn eigen auto beginnen haha
                          Koop'm dan die tellerringen. Je gaat je echt amuseren met het plaatsen ervan. Ik ben er gisteren ook aan beginnen vijzen, 't spel ligt nu open en ik durf nimeer verder gaan. Geen zin om die kabels los te koppelen en schrik da'k het nimeer in elkaar krijg. (komt wel in orde)

Trouwens, in andere topics spreek je telkens van een astra G van 2000 en hier post je een Astra F?

Comment

• Ja foutje maar er zit niet zoveel verschil in.

Maar je bedoel die tacho ringen?

Wat een rot werk als ik dat zo hoor haha.

Comment

• doe jezelf een plezier en steek niet teveel geld in dingen als booskijkers, spoilers bumpertjes en al de rest, het kost je alleen maar een hoop geld.

Comment

kan iemand men wagen verlagen zodat het overeenkomt men een verlaging van ongeveer 30mm.

ThanQ
                                Zoals eerder gezegd, dé velgen voor een Focus. Een verlaging zou 'm enorm goed doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk Berichten
                                http://www.autoweek.nl/images/800/8/...60011bf5d8.jpg

Ik ben een paar weken niet thuis dus kan het zelf niet proberen, ik ben van plan bij deze auto booskijkers te zetten met dezelfde kleur van de auto, ik denk dat booskijkers wel mooi staan en wil even een voorbeeld zien, alvast bedankt hiervoor!
                                Booskijkers zou ik zeker niet doen. Het 'verkracht' je wagen in enkele seconden (of hoe lang duurt het om zoiets te plaatsen )
                                nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten

Mooiste velgen op een Focus!
                                  Vandaag aan het meten geweest en als ik een verlaging plaats kan ik nimeer in de kelder . Iemand een oplossing? Buiten laten staan is geen optie.

Comment

Vandaag aan het meten geweest en als ik een verlaging plaats kan ik nimeer in de kelder . Iemand een oplossing? Buiten laten staan is geen optie.
                                    De keuzes zijn nogal beperkt volgens mij..
                                    Airride, maar dat is te gek natuurlijk.
                                    Inrit verbouwen
                                    Verhuizen
                                    Niet verlagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk Berichten
                                      De keuzes zijn nogal beperkt volgens mij..
                                      Airride, maar dat is te gek natuurlijk.
                                      Inrit verbouwen
                                      Verhuizen
                                      Niet verlagen
                                      Airride : Never
                                      Verhuizen : geen optie
                                      Inrit verbouwen : hoe kan ik het dan best oplossen met het minste werk?
                                      Niet verlagen : deze kans is groot maar het zou spijtig zijn.

Comment

• ik vermoed dat die met zijn neusje de grond raakt.
                                        koop een traanplaat van een goeie meter lengte * 2 en leg die juist op de hoek van de grond van u kelder en de inclinatie.
                                        moet je alleen zien dat je niet tegen de garagepoort zit bij het in en uit rijden.

Comment

• Als hij in't midden (tussen voor- en achterwielen) de grond raakt is het al moeilijker op te lossen.

Jammer, want verlaagd ziet hij er echt nog zaliger uit.

Comment

Working...
                                          X