Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Laat ons weten wanneer ge er uit zijt he En dan zeker foto's plaatsen
Thnx ! Ik ben wat op zoek naar de ideale tint voor m'n huidige velg. Titanium vind ik iets te donker, maar zoals je ze nu gedaan hebt nog te licht ook. Het wordt precisiewerk Maar velgen coaten valt nog mee qua prijs, dus denk dat het dat zal worden (als ik iets doe).
Als er nog iemand iets wil proberen, namelijk de velgen van deze 205 photoshoppen onder de blauwe 306. Ook mag de auto iets verlaagd worden, maar niet té
Mijn auto met 1 van deze achterlichten, weet niet of iemand dit kan maar ik zou toch graag even een voorbeeld zien. De kleur van mijn golf zie je nooit rondrijden met zulke lichten, en op het internet is er ook al niets te vinden
Het trekt op ni veel qua afwerking en je ziet dat dat photoshop is, maar het geeft een klein idee he
Ik zou persoonlijk voor de US lichten gaan, Rabbits zijn ook mooi...
Thanx, je ziet het wel duidelijk maar het geeft idd een idee
Het zullen de rabbits worden
Thanx!
Dat is vooral door de lichtinval, die van op jouw foto met jouw originele lichten en die van elke andere foto van die andere lichten is verschillend, en dan nog eens de hoek waaronder de foto getrokken is, als dat een iets andere hoek is, krijg je dat meestal nooit meer goed Geldt voor alle photoshop-probeersels btw
Goeie keuze, past mooi bij de kleur van jouw golf... Ik ben trouwens tijdens zoeken naar andere foto's in een betere hoek of lichtinval gebotst op nog meer verschillende achterlichten, geen tuning ofzo, maar er zijn echt nog meer verschillende versies achterlichten blijkbaar
Dat is vooral door de lichtinval, die van op jouw foto met jouw originele lichten en die van elke andere foto van die andere lichten is verschillend, en dan nog eens de hoek waaronder de foto getrokken is, als dat een iets andere hoek is, krijg je dat meestal nooit meer goed Geldt voor alle photoshop-probeersels btw
Goeie keuze, past mooi bij de kleur van jouw golf... Ik ben trouwens tijdens zoeken naar andere foto's in een betere hoek of lichtinval gebotst op nog meer verschillende achterlichten, geen tuning ofzo, maar er zijn echt nog meer verschillende versies achterlichten blijkbaar
Graag gedaan!
Kan niet.
De mijne en de 3 die ik hier postte zijn de enige achterlichten die origineel verkrijgbaar zijn.
Comment