Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDat zijn die gewone GTI lichten toch hoor, op die ene foto wordt er geremd dan ofzo denk ik (je ziet in de hoek nog het zwart)
Wel een Golf V R32 gisteren gezien in hét blauw, en planché doortrekken =
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenCan you pimp my ride?
Ik zou hem graag eens in het zwart zien, en misschien hier en daar een accentje aanpassen... Laat je creativiteit de volle loop!
Dat moet natuurlijk niet op alledrie de foto's hoor!
PIMP Mazda
Comment
-
kan iemand het chrome van beide foto's eens zwart maken aub
voorkant: enkel de "bumperkes" en de radiatorgrill
merciekesBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenIk weet nu al dat de RS 6'en het beste gaan staan!
Mss heb je wel gelijk hoor, want heb een beetje schrik dat m'n auto nog lager zou moeten hangen als ik voor de CH's zou gaan. De RS6'en zijn vergevingsgezindernls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenJij bent een OEM-look-man hè, heb ik al een tijdje door
Mss heb je wel gelijk hoor, want heb een beetje schrik dat m'n auto nog lager zou moeten hangen als ik voor de CH's zou gaan. De RS6'en zijn vergevingsgezinder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenNog lager?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk BerichtenNog lager?!
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenDat vind ik er ook wel van. Hij ligt goed zo, nls. Jij bent écht een tjoener
Kan er iemand ineens deze bumper onder steken, vind ik echt de max!
nls2000
Comment
-
Wie wil mijn golf verlagen 3 cm verlagen met behoud van de originele velgen en 3 cm verlagen met RS6 velgen erop?Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment