Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- eens ne keer volledig zwart, met het midelste chroom laten
- en, dit heb ik eens bij ne kever gezien, het middelste chroom, dan de 2de 'ring' in dezelfde kleur als de wagen, de buitenste zwart en dan ne 'white-wall' band
en bij allebei het dak zwart a.u.b
Als het niet te veel is
Zou er nog eens iemand deze velgen onder de blauwe 1-reeks van hierboven willen shoppen ?
Vond de vorige niet zo geslaagd en ben dus op zoek naar iets anders.
Suggesties zijn altijd welkom, ze moeten onder een pfl 1-reeks passen en 18inch zijn.
Thanks
Ik heb een speciaal verzoek voor de fotoshoppers onder jullie
Een kennis van mij runt een taxibedrijf en heeft zopas een nieuwe Saab besteld.
Natuurlijk moet het voertuig voorzien worden van de nodige reclame.
En daarover gaat mijn vraag. Momenteel zijn de wagens voorzien van een gele striping in de stijl van de engelse politie. Aangezien dit al enkele jaren oud is zijn we op zoek naar iets nieuws. De huisstijl (de gele blokken) moet natuurlijk behouden blijven, maar het mag allemaal wat jeugdiger en frisser. Ik heb al zitten denken aan een soort checkered flag (finishvlag), maar vrees dat het dan misschien "te" gaat zijn.
Iemand zin om eens een ontwerpje te maken?
Dit is de Saab in kwestie:
En dit is de huidige lay-out:
Sorry voor de slechte foto, is getrokken vanop grote afstand.
Ik ben benieuwd naar de design's
Mvg
Even terug omhoog halen aangezien dat de wagen één van de komende weken geleverd gaat worden. Iemand die nog tijd heeft om een shop te maken?
Laat je fantasie maar los zou ik zeggen ;o)
Even terug omhoog halen aangezien dat de wagen één van de komende weken geleverd gaat worden. Iemand die nog tijd heeft om een shop te maken?
Laat je fantasie maar los zou ik zeggen ;o)
Er bestaan ook mensen die daar professioneel mee bezig zijn hoor... en die er hun boterham mee verdienen... en je kan hun factuur inbrengen als onkost...
- eens ne keer volledig zwart, met het midelste chroom laten
- en, dit heb ik eens bij ne kever gezien, het middelste chroom, dan de 2de 'ring' in dezelfde kleur als de wagen, de buitenste zwart en dan ne 'white-wall' band
en bij allebei het dak zwart a.u.b
Als het niet te veel is
Zou er nog eens iemand deze velgen onder de blauwe 1-reeks van hierboven willen shoppen ?
Vond de vorige niet zo geslaagd en ben dus op zoek naar iets anders.
Suggesties zijn altijd welkom, ze moeten onder een pfl 1-reeks passen en 18inch zijn.
Thanks
Er bestaan ook mensen die daar professioneel mee bezig zijn hoor... en die er hun boterham mee verdienen... en je kan hun factuur inbrengen als onkost...
Dat weet ik hoor, het is maar gewoon dat hier mensen zijn die het ook graag doen als bezigheid. Dus waarom niet eh?
Comment