Graag had ik onderstaande velgen in het gunmetal gezien, donker genoeg zodat het verschil duidelijk zichtbaar is Alvast bedankt
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenGraag had ik onderstaande velgen in het gunmetal gezien, donker genoeg zodat het verschil duidelijk zichtbaar is Alvast bedankt
Comment
-
Zou iemand m'n BMWtje eens kunnen voorzien van een alpina velg? Op de foto staan er 17" shnisel velgen onder, dus deze vervangen door 17" alpina velgen maaaaaaar met een hogere band, dus liefst niet die enorm getrokken dingen die er op de foto op staan, als het echt niet anders kan kan het geen kwaad.
Alvast bedankt!
Comment
-
kan er iemand op mijn wagen :
volgende velgen zetten in 18"
alvast bedankt!2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZou iemand m'n BMWtje eens kunnen voorzien van een alpina velg? Op de foto staan er 17" shnisel velgen onder, dus deze vervangen door 17" alpina velgen maaaaaaar met een hogere band, dus liefst niet die enorm getrokken dingen die er op de foto op staan, als het echt niet anders kan kan het geen kwaad.
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenKan iemand onder deze auto:
de velgen van deze leggen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenKlein verzoekje:
Zou er iemand een fijn rood lijntje rond de buitenste ring van mijn velgen kunnen zetten aub?
Denk niet dat het zo mooi zal zijn, maar wil het wel graag eens zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenThanks! Het blauwe en het rode vind ik toch wel knap hoor
Rood is toch nog dat tikkeltje knapper imo
Comment
-
Prevent wheel, rim and tyre damage with AlloyGator alloy wheel protectors. Our expert fitters provide 5 star fitting services.
Heb ik besteld, wel in het zilver en zwart, maar in't rood heb je jouw idee en je velg is ineens beschermd!!!
Als ze binnen komen dan zal ik m'n bevindingen posten... moet m'n ex haar borduurschade op m'n velgen verbergen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIdem !
Rood is toch nog dat tikkeltje knapper imo
²²²²²
Comment
Comment