Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ni echt autogerelateerd maar toch een photoshop verzoekje voor de experts onder ons. Mijn vriendin studeert af (als bio-ir) en we zijn een verassingsfeestje aant organiseren nu willen we een chocoladetaart (ze is zoals elke vrouw zot van chocolat) met een foto van haar als adhemar (van nero) is er iemand die een foto van haar kan samenvoegen met 1 van adhemar?
Is er iemand die aub de grijze grille's in het zwart kan zetten aub? Ben namelijk aan het twijfelen om deze te laten meespuiten samen met de voorbumper na de winter. En indien mogelijk zou ik de wagen ook graag eens in het wit zien. Het dak mag zwart blijven.
Thx voor de moeite. Ziet er volgens mij niet slecht uit, ik zou de chroom omlijsting wel laten zoals het nu is, dus enkel de grill zwart laten spuiten. Dat is volgens mij het knapste.
Iemand die men velgen eens in het zwart zou kunnen zetten?
en voor degene die echt tijd teveel hebben zou ik graag onderstaande velgen er graag eens onder zien, wel een maatje kleiner (18 inch) en ook zwart THX!
Comment