Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenNu heb ik nog een klein verzoekje, denk niet dat het superveel werk is, maar je ziet maar als je tijd hebt natuurlijk:
Zou ik ook wel eens willen zien onder de Golf in 18".
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZal me vanavond eens uitlevenEen vershil in verlaging (vooraan meer als achteraan, enz. enz.) is wel niet zo gemakkelijk, maar ik zal mijn best doen
'k ben zeer benieuwd!!!
Comment
-
een vluggertje, maar 't geeft een ideeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Nog iets meer veranderd, maar niet TEBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenNu heb ik nog een klein verzoekje, denk niet dat het superveel werk is, maar je ziet maar als je tijd hebt natuurlijk:
Zou ik ook wel eens willen zien onder de Golf in 18".
Thx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenOok nog even snel wat verlaagd... Als je hem achteraan even veel verlaagd, komt het wiel onder de wielkas te zitten, wss daarom dat je vroeg om het zo te doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenThanks! Ziet er echt super uit, maakt mijn beslissing een pak makkelijker. Als ik u ooit eens kan trakteren, zal ik het niet latenOorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVette shit!! thanks!Hehe daar hou ik u aan he
Het enige dat ik, en wij allemaal, wel willen zien is als jullie n.a.v. dit topic iets heb veranderd aan de kar, laten weten he!!!En het liefst met foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenIk heb nog een requestje als het mogelijk is hé. Vermits het een nieuwe optie is bestaan er nog geen voorbeelden van
Auto: http://www.autoforum.be/showpost.php...14&postcount=2
velgen: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=5455
P.S.: ik vrees dat de foto van de velgen te klein is maar vind niet direct iets anders.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenJaja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMomentje, Mafia Coureuro is een geschikte bronfoto aan het zoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenOei oei dan ga het iets worde
deze velgen:
Comment
-
Comment