Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo'n auto's zien er enorm snel johny uit met niet OEM-velgen, zeker als ze sportief en zwart zijn, iets wat haaks staat op het design van die kar.
Als je toch met iets sportief wenst rond te rijden, koop u dan iets anders denk ik dan.
(eigen mening hé )
Ja daar kan ik je wel gelijk in geven, alleen is het probleem om mooie velgen te vinden met 4 steken. Bij sommige velgen (gemaakt voor 5 steken), maken ze soms gewoon een 'gat' door de velg zelf
Ja daar kan ik je wel gelijk in geven, alleen is het probleem om mooie velgen te vinden met 4 steken. Bij sommige velgen (gemaakt voor 5 steken), maken ze soms gewoon een 'gat' door de velg zelf
En dit is wel een serieuze post of wat...
Als ge een 5 gaats velg wil gebruiken met een 4-gaats naaf, moet ge drie gaten boren, als ge andersom wilt doen, moet ge 4 gaten boren!
Ik heb ne Fiat 126 en ga hem volledig herspuiten , en wil er een rally versie van maken ...
Dus wil ik jullie vragen om eens een schets te maken van hoe hij er zou kunnen uitzien ...
-De wagen moet rood zijn ... Liefst iets in de tint van RAL 3003 (Donkerrood, Robijnrood)
-Velgjes wit ( zijn dezelfde als op de foto 1en 2 )
-De streep moet zwart zijn
-Geen rolkooi
-Geen nummer en geen reclame
-Er staan 2 verstralers vanvoor op
Foto1en 2: Zelfde model als de mijne , maar ik wil graag iets donkerder rood
Ik heb ne Fiat 126 en ga hem volledig herspuiten , en wil er een rally versie van maken ...
Dus wil ik jullie vragen om eens een schets te maken van hoe hij er zou kunnen uitzien ...
-De wagen moet rood zijn ... Liefst iets in de tint van RAL 3003 (Donkerrood, Robijnrood)
-Velgjes wit ( zijn dezelfde als op de foto 1en 2 )
-De streep moet zwart zijn
-Geen rolkooi
-Geen nummer en geen reclame
-Er staan 2 verstralers vanvoor op
Foto1en 2: Zelfde model als de mijne , maar ik wil graag iets donkerder rood
Comment