Dit is misschien nog een goeie foto voor de velgen er eens onder te zien...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik verschiet er wel van dat deze nog een 4 steek is. Tis toch best een zware auto..
Comment
-
Gewoon originele eronder laten.
Zo'n auto's zien er enorm snel johny uit met niet OEM-velgen, zeker als ze sportief en zwart zijn, iets wat haaks staat op het design van die kar.
Als je toch met iets sportief wenst rond te rijden, koop u dan iets anders denk ik dan.
(eigen mening hé )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door *BMW*power Bekijk BerichtenGewoon originele eronder laten.
Zo'n auto's zien er enorm snel johny uit met niet OEM-velgen, zeker als ze sportief en zwart zijn, iets wat haaks staat op het design van die kar.
Als je toch met iets sportief wenst rond te rijden, koop u dan iets anders denk ik dan.
(eigen mening hé )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk BerichtenJa daar kan ik je wel gelijk in geven, alleen is het probleem om mooie velgen te vinden met 4 steken. Bij sommige velgen (gemaakt voor 5 steken), maken ze soms gewoon een 'gat' door de velg zelf
Als ge een 5 gaats velg wil gebruiken met een 4-gaats naaf, moet ge drie gaten boren, als ge andersom wilt doen, moet ge 4 gaten boren!
Het zijn tevens 4 gaten, geen steek 4.
Comment
-
Kan iemand is iets doen voor mij ?
Ik heb ne Fiat 126 en ga hem volledig herspuiten , en wil er een rally versie van maken ...
Dus wil ik jullie vragen om eens een schets te maken van hoe hij er zou kunnen uitzien ...
-De wagen moet rood zijn ... Liefst iets in de tint van RAL 3003 (Donkerrood, Robijnrood)
-Velgjes wit ( zijn dezelfde als op de foto 1en 2 )
-De streep moet zwart zijn
-Geen rolkooi
-Geen nummer en geen reclame
-Er staan 2 verstralers vanvoor op
Foto1en 2: Zelfde model als de mijne , maar ik wil graag iets donkerder rood
en zo zou de streep moeten zijn ...
Alvast bedankt en ik ben eens benieuwdLast edited by kevin_krystofiak; 11/03/2011, 22:07.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
Wat vinden jullie ervan?
Het zwart van de lak en het zilver/chroom van de omlijsting en dakrails komen terug in de velg.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenKan iemand is iets doen voor mij ?
Ik heb ne Fiat 126 en ga hem volledig herspuiten , en wil er een rally versie van maken ...
Dus wil ik jullie vragen om eens een schets te maken van hoe hij er zou kunnen uitzien ...
-De wagen moet rood zijn ... Liefst iets in de tint van RAL 3003 (Donkerrood, Robijnrood)
-Velgjes wit ( zijn dezelfde als op de foto 1en 2 )
-De streep moet zwart zijn
-Geen rolkooi
-Geen nummer en geen reclame
-Er staan 2 verstralers vanvoor op
Foto1en 2: Zelfde model als de mijne , maar ik wil graag iets donkerder rood
en zo zou de streep moeten zijn ...
Alvast bedankt en ik ben eens benieuwd2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyrider Bekijk BerichtenEn snel twee verstralers erop gezet:
Alvast bedankt. .. Ziet er goed uit. Als ik nog wel ne tip kan geven. .. De verstralers staan op de bumper2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Beste,
Kan iemand volgende onderdelen in het geel steken?
- Velgen
- Plastic carrosseriedelen
- Dak
- Striping
- Spiegels
- Lichtringen voor en achter
- Luchthapper op motorkap
- Kofferklephandvat
- Grillomlijsting vooraan
- Binnenspiegel :p
Het mag een mooi donker geel zijn.
Alvast bedankt!
Comment
-
Zou iemand deze is in het rood en zwart kunnen zetten ? dank u
Last edited by kevin_krystofiak; 15/03/2011, 20:01.2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment