Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
-
Zou er iemand men velgen antractiet of gunmetal (of eventueel zwart, al vrees ik dat dat te donker word wellicht?)kunnen maken? Denk er over na men velgen ook donker te laten coaten, zilver nu steekt zo af op zen zwarte lak.
edit: dit is iets dat ik zou willen! mss ben je wel iets met volgende foto
alvast bedankt!Last edited by ThomasT; 14/06/2011, 20:07.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
ge zijt de belangrijkste look vergeten:
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenge zijt de belangrijkste look vergeten:
Portfolio | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenLinksonder, dat mosterdgeel.
Of anders dat rood.
Comment
-
Kan iemand onderstaande velgen eens op onderstaande foto fotosoepen? Alvast bedankt.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik weet dat het mooi is, maar dan heb ik alvast wat extra motivatie om de velgen te laten opmaken als ik zie hoe het eruit zal zien.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Kan iemand mij pukkels of puisten op deze pop photoshoppen ?
Degene die het goed doet heeft een kans op een pukkelpopticketBijgevoegde Bestanden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
zou er iemand mijn velgen matzwart kunnen zetten?
alvast bedankt!
2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Is nogal moeilijk om te goed te realiseren. Mat zwart is namelijk niet echt een kleur maar eerder een textuur. Als je een mat zwarte velg vindt dan is dit makkelijk er onder te photoshoppen. Nuja ik spreek voor zover ik kennis heb in photoshop. Misschien zijn er mensen die meer kennis hebben en wel iets goeds kunnen realiseren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Torqeunstein Bekijk BerichtenIs nogal moeilijk om te goed te realiseren. Mat zwart is namelijk niet echt een kleur maar eerder een textuur. Als je een mat zwarte velg vindt dan is dit makkelijk er onder te photoshoppen. Nuja ik spreek voor zover ik kennis heb in photoshop. Misschien zijn er mensen die meer kennis hebben en wel iets goeds kunnen realiseren.
Misschien dat het jullie kan helpen
2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
Comment