Die Alpina's zijn heel lichte velgen van kleur, als je die dan ziet staan ipv die oude, donkere, versleten 15 inchkes
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDie Alpina's zijn heel lichte velgen van kleur, als je die dan ziet staan ipv die oude, donkere, versleten 15 inchkes
Zo wijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenDie Alpina's zijn heel lichte velgen van kleur, als je die dan ziet staan ipv die oude, donkere, versleten 15 inchkes
Kvind nen 18" er toch wat over, malaise ge moogt alleen naar Parijs terten als ge die velgen eens onder men E30 wilt zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenDanku, versleten bbskes . Ma zijn ondertussen al verkocht .
Kvind nen 18" er toch wat over, malaise ge moogt alleen naar Parijs terten als ge die velgen eens onder men E30 wilt zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenSjieke velgen, echt
Nog eens bedankt hé! Zo heb ik al een ideetje hoe het er zal uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenAmai das snel
Nog eens bedankt hé! Zo heb ik al een ideetje hoe het er zal uitzien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIemand die die alpina's ook hieronder eens wil shoppen.
PIMP!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenKan iemand de velgen van de bovenste auto onder de onderste shoppen met een verlaging van ± 3 cm?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk BerichtenNog ééntje..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenIk heb ook een verzoekje
Graag had ik deze met een zwart dak gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk Berichtenfoto
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik had er meer van verwacht. Hij blijft beter zoals hij nu is, imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenTnx SILV3R 330!
Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik had er meer van verwacht. Hij blijft beter zoals hij nu is, imo.
Comment
Comment