In welke maat zou je dan de RS6 velgen willen zien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenIn welke maat zou je dan de RS6 velgen willen zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenkan iemand het chrome van beide foto's eens zwart maken aub
voorkant: enkel de "bumperkes" en de radiatorgrill
merciekes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenMoest er iemand zo vriendelijk willen zijn, ik zou graag ofwel 18" BBS CH en 18" RS6-velgen onder mijn auto willen zien staan.
Kies gerust de foto die het makkelijkst is:
Ik zoek direct fotootjes van de velgen.
BBS CH 18 inch:
19 inch:
RS6 18 inch:
RS6 19 inch:
Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat die RS6 velgen groter lijken dan ze zijn, 17 inch lijkt 18, 18 lijkt 19 enz. enz. Wat op zich wel een voordeel is... 19 inch in allebei, is echt wel groot Bandje 225/25/19 ofzo gaat daar op moeten denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
'k ben er niet echt uit,
'k ga als 't beestje aangekomen is 't eens bekijken
mss dat ik je er dan nog wel eens bijhaal
allevast bedankt!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenik loop achter waarschijnlijk. Maar hing die plaat niet op een merc mayo?
Dat is er snel af natuurlijk.
Volgende week ofzo zal ze er officieel aanhangen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZou zoiets moeten opleveren:
BBS CH 18 inch:
RS6 18 inch:
Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat die RS6 velgen groter lijken dan ze zijn, 17 inch lijkt 18, 18 lijkt 19 enz. enz. Wat op zich wel een voordeel is... 19 inch in allebei, is echt wel groot Bandje 225/25/19 ofzo gaat daar op moeten denk ik...nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZou er iemand virtueel mijn e30 vooraan +- 4cm lager willen leggen, en achteraan +-2cm.
Enkele fototjes waarop jullie je kunnen uitleven:
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtendat is snel,
'k ben er niet echt uit,
'k ga als 't beestje aangekomen is 't eens bekijken
mss dat ik je er dan nog wel eens bijhaal
allevast bedankt!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
Hoeveel inch is dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJa, met 4 vijzen.
Dat is er snel af natuurlijk.
Volgende week ofzo zal ze er officieel aanhangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk BerichtenThanks Gregory! Knap hoe je dat zo realistisch kuntOorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten't Zullen wrs de RS6'en worden, aangezien de BBS'en wel eens dubbel zo duur kunnen zijn. De BBS'en zijn meer racy, terwijl de RS6-velgen meer klasse hebben.
BBS = duur, dat is een feit dat zeker is.
Comment
-
Ik heb nog een requestje als het mogelijk is hé. Vermits het een nieuwe optie is bestaan er nog geen voorbeelden van
Auto: http://www.autoforum.be/showpost.php...14&postcount=2
velgen: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=5455
P.S.: ik vrees dat de foto van de velgen te klein is maar vind niet direct iets anders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenZou zoiets moeten opleveren:
BBS CH 18 inch:
RS6 18 inch:
Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat die RS6 velgen groter lijken dan ze zijn, 17 inch lijkt 18, 18 lijkt 19 enz. enz. Wat op zich wel een voordeel is... 19 inch in allebei, is echt wel groot Bandje 225/25/19 ofzo gaat daar op moeten denk ik...
Zou ik ook wel eens willen zien onder de Golf in 18".
Thx!nls2000
Comment
Comment