Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• In welke maat zou je dan de RS6 velgen willen zien?
    nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      In welke maat zou je dan de RS6 velgen willen zien?
      18" lijkt me het mooiste, 19 vind ik te groot en dan zit je echt met heel lage profielbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
        kan iemand het chrome van beide foto's eens zwart maken aub

voorkant: enkel de "bumperkes" en de radiatorgrill

merciekes
        Zou zoiets moeten geven:

Comment

Moest er iemand zo vriendelijk willen zijn, ik zou graag ofwel 18" BBS CH en 18" RS6-velgen onder mijn auto willen zien staan.

Kies gerust de foto die het makkelijkst is:

Ik zoek direct fotootjes van de velgen.
          Zou zoiets moeten opleveren:

BBS CH 18 inch:

19 inch:

RS6 18 inch:

RS6 19 inch:

Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat die RS6 velgen groter lijken dan ze zijn, 17 inch lijkt 18, 18 lijkt 19 enz. enz. Wat op zich wel een voordeel is... 19 inch in allebei, is echt wel groot Bandje 225/25/19 ofzo gaat daar op moeten denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
            Wie wil mijn golf verlagen 3 cm verlagen met behoud van de originele velgen en 3 cm verlagen met RS6 velgen erop?
            Dik!

Last edited by Greg; 15/10/2008, 12:58.

Comment

• Zou er iemand virtueel mijn e30 vooraan +- 4cm lager willen leggen, en achteraan +-2cm.

Enkele fototjes waarop jullie je kunnen uitleven:

Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                dat is snel,
                'k ben er niet echt uit,
                'k ga als 't beestje aangekomen is 't eens bekijken
                mss dat ik je er dan nog wel eens bijhaal
                allevast bedankt!!!

Comment

• ik loop achter waarschijnlijk. Maar hing die plaat niet op een merc mayo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                    ik loop achter waarschijnlijk. Maar hing die plaat niet op een merc mayo?
                    Ja, met 4 vijzen.

Dat is er snel af natuurlijk.

Volgende week ofzo zal ze er officieel aanhangen.

Comment

Dik!

Hoeveel inch is dit?

Comment

BBS CH 18 inch:

RS6 18 inch:

Persoonlijk heb ik altijd gevonden dat die RS6 velgen groter lijken dan ze zijn, 17 inch lijkt 18, 18 lijkt 19 enz. enz. Wat op zich wel een voordeel is... 19 inch in allebei, is echt wel groot Bandje 225/25/19 ofzo gaat daar op moeten denk ik...
                        Thanks Gregory! Knap hoe je dat zo realistisch kunt
                        nls2000

Comment

• Ben je nu nog meer overtuigd van de RS6 velgen?

Comment

• 't Zullen wrs de RS6'en worden, aangezien de BBS'en wel eens dubbel zo duur kunnen zijn. De BBS'en zijn meer racy, terwijl de RS6-velgen meer klasse hebben.
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                              Zou er iemand virtueel mijn e30 vooraan +- 4cm lager willen leggen, en achteraan +-2cm.

Enkele fototjes waarop jullie je kunnen uitleven:

Alvast bedankt!
                              Zal me vanavond eens uitleven Een vershil in verlaging (vooraan meer als achteraan, enz. enz.) is wel niet zo gemakkelijk, maar ik zal mijn best doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                dat is snel,
                                'k ben er niet echt uit,
                                'k ga als 't beestje aangekomen is 't eens bekijken
                                mss dat ik je er dan nog wel eens bijhaal
                                allevast bedankt!!!
                                Ik ook niet Zwart is iets agressiever, chroom is klassieker naar mijn mening... Wel een vet karretje!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten

Hoeveel inch is dit?
                                  Ik schat een 18", met photoshop kan je niet ingeven ofzo hoeveel inch je wil Het is een beetje schatten.... De 19" zijn nog wel groter, kijk bv. bij Trendax zijn foto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                    Ja, met 4 vijzen.

Dat is er snel af natuurlijk.

Volgende week ofzo zal ze er officieel aanhangen.
                                    ah dus de merc is verkocht?

Comment

Thanks Gregory! Knap hoe je dat zo realistisch kunt
                                      Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                      't Zullen wrs de RS6'en worden, aangezien de BBS'en wel eens dubbel zo duur kunnen zijn. De BBS'en zijn meer racy, terwijl de RS6-velgen meer klasse hebben.
                                      Graag gedaan, merci
                                      BBS = duur, dat is een feit dat zeker is.

Comment

• Ik heb nog een requestje als het mogelijk is hé. Vermits het een nieuwe optie is bestaan er nog geen voorbeelden van

Auto: http://www.autoforum.be/showpost.php...14&postcount=2

velgen: http://www.autoforum.be/showpost.php...postcount=5455

P.S.: ik vrees dat de foto van de velgen te klein is maar vind niet direct iets anders.

Comment

BBS CH 18 inch:

RS6 18 inch:

Nu heb ik nog een klein verzoekje, denk niet dat het superveel werk is, maar je ziet maar als je tijd hebt natuurlijk:

Zou ik ook wel eens willen zien onder de Golf in 18".

Thx!
                                          nls2000

Comment

Working...
                                          X