Fok dat gaat mottig staan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFok dat gaat mottig staan
Ik zou juist denken dat dat RRD style is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenhierop:
belangrijk: huidige velgen zijn 15", en de nieuwe moeten 18" benaderen.
Vind het wel vet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenDenk ik ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenmaffia man zou beter eens een goeie bronfoto posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenMoete gij nog ni slape? Zaterdag wss Nurburgring
Toeme kan nie zaterdag, kzit in Italië. Pakt maar woensdag !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk Berichtenkzit in Italië.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenMalaise houd mij altijd bezig .
Toeme kan nie zaterdag, kzit in Italië. Pakt maar woensdag !!
Aah naar nieuwe ploeg En ik zit woensdag in Turkije voor 8 dagen
Volgende keer zeker is afspreken, om de paar weken ga ik wel is gaan denk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mafia Coureuro Bekijk BerichtenInderdaad voor allerhande zaken
Zie maar daje na u nurburgtrip nog op reis kunt
Ja kwas het ook al aant denken eigenlijk, als het regent serieus opt gemakske denk wel, en anders ook he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenSpeciaal voor Maffiaboy
Vind het wel vet
Als je hier de bomen door het bos niet meer ziet Gregory..pm mij maar,zal dan een chopke toe stekenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk BerichtenHeb ook eens een chopke gemaakt..
Als je hier de bomen door het bos niet meer ziet Gregory..pm mij maar,zal dan een chopke toe steken
Volgende week ben ik van 22-29 weg, dus als ge het dan zeker is in het oog wilt houde
Trouwens vette 330d heb je daar!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk BerichtenHeb ook eens een chopke gemaakt..
Als je hier de bomen door het bos niet meer ziet Gregory..pm mij maar,zal dan een chopke toe steken
Shit, hierop is het dan weer wel lekker.
Wil je nog eens proberen op eenbetere foto?
Comment
Comment