Ultraleggera it is! Als LL niet akkoord is, kijk nog 'es naar de foto's van die blauwe (nrplaat DGF...) -> vet!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Duke Bekijk BerichtenOngelofelijk bedankt! Gij kunt er duidelijk goed mee overweg. Zou het nog mogelijk zijn om de grille ook zwart te maken zonder het volvo logo erop en de zijpinkertjes ook wit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenBeste GregorJosef,
wanneer je eens tijd zou hebben
Zoiets!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Voor mijn part prachtig, enkel even niet letten op de rode remklauwen Alhoewel ook niet slecht...
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenUltraleggera it is! Als LL niet akkoord is, kijk nog 'es naar de foto's van die blauwe (nrplaat DGF...) -> vet!
Die foto van mijn kar wat lager, grotere schijven vooraan...
Dat moet vet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenكتاب مدرسة (poging tot een taaltje dat binnenkort in heel België gesproken wordt)
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichtendag edit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenJe wilt echt niet weten wat er stond.
Uw vorige racistische uitspraak heb ik door de vingers gekeken. Zie dat ik u nooit betrap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk kan het al geloven.
Uw vorige racistische uitspraak heb ik door de vingers gekeken. Zie dat ik u nooit betrap.
Sorry Sega! Ik zal er zeker op letten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGoed zo! Anders ga je vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenBedreigingen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGeen bedreiging. Een waarschuwing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenIk ben maar aan het zeveren hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWanneer niet ?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Die foto van mijn kar wat lager, grotere schijven vooraan...
Dat moet vet zijn.
Nog geen één velg gezien die mooier onder de RS6 ligt...
Comment
Comment