Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
    Nog eentje:

Met witte OZ Superturismo WRC's

Ik vrees ervoor of dit gaat staan

Valt wel mee

Comment

• Idd, kan er nog mee door
      Merci !

Comment

• Hier ben ik nog eens

De velgen van de bovenste foto op de onderste icm een verlaging van 3-4 cm. Alvast bedankt!
        Last edited by ; 11/11/2008, 18:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Ok, een serieus moeilijke uitdaging in mijn ogen...

hier, http://profile.imageshack.us/user/TCT1987, vindt je alle foto's van mijn wagen (daar ik niet weet welke foto's geschikt kunnen zijn, krijg je ze allemaal)

De vraag is nu om de bumpers van de Vectra OPC, alsook de 19 inch OPC velgen, over te zetten naar mijn wagen... Met als resultaat een Signum "OPC" mét chromé accenten en ene met shadowline accenten

Enkel voor wie tijd en intresse heeft hé
          Dat ga ik vanavond eens proberen, is iets meer werk idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
            Hier ben ik nog eens

De velgen van de bovenste foto op de onderste icm een verlaging van 3-4 cm. Alvast bedankt!

Comment

• Ey, da's knap

Comment

Ok, een serieus moeilijke uitdaging in mijn ogen...

hier, http://profile.imageshack.us/user/TCT1987, vindt je alle foto's van mijn wagen (daar ik niet weet welke foto's geschikt kunnen zijn, krijg je ze allemaal)

De vraag is nu om de bumpers van de Vectra OPC, alsook de 19 inch OPC velgen, over te zetten naar mijn wagen... Met als resultaat een Signum "OPC" mét chromé accenten en ene met shadowline accenten

Enkel voor wie tijd en intresse heeft hé
                Het was ni simpel, dit is wat ik er van heb kunnen maken:

Origineel:

OPC Chromé:

OPC Shadowline:

Kleur van de bumper kreeg ik maar niet goed dus dat zie je wel...

Edit: Ik zie juist dat ik hem gewoon iets donkerder had moeten doen maar soit, je ziet ongeveer wat het geeft
                En je hebt er een Duitse plak bijgekregen
                Last edited by Greg; 12/11/2008, 01:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                  OPC Chromé:

Doen TCT!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Het was ni simpel, dit is wat ik er van heb kunnen maken:

Origineel:

OPC Chromé:

OPC Shadowline:

Kleur van de bumper kreeg ik maar niet goed dus dat zie je wel...

Edit: Ik zie juist dat ik hem gewoon iets donkerder had moeten doen maar soit, je ziet ongeveer wat het geeft
                    En je hebt er een Duitse plak bijgekregen
                    DAMN!!!!!!! zalig Gregoryjoseph

Die OPC Shadowline ziet er vééééét uit, ik zou da graag "int echt" willen laten doen, omdat het zo knap is, maar langs de andere kant, ik heb maar een 1*9CDTI van 100pk

Comment

Die OPC Shadowline ziet er vééééét uit, ik zou da graag "int echt" willen laten doen, omdat het zo knap is, maar langs de andere kant, ik heb maar een 1*9CDTI van 100pk
                      Idd ik zou ook voor de shadowline gaan
                      Daar moet ge ni naar kijken, chip erin en das in orde

Comment

doooooeeeeeen tct !!!!!!!!!!!!!!! dan is de signum echt uniek en niet te vergeten reteknap!!!!!!!!!

Comment

• voor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht

Comment

• Hallo,

Zou iemand een saxo in de blauwwitte kleur kunnen zetten als die corsa. De corsa is de deur uit en een saxo komt in de plaats.
                            ALvast bedankt.
                            Als het nog even kan dan zou ik graag de kleurencmbinatie willen zien zoals ze is maar ook een met een volledig wit dak...

Zien jullie dat zitten?
                            Alvast bedankt!

DSC00354.JPG

citroen-saxo-vtr.jpg
                            Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                            Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                              voor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht
                              Dikke velgen op zo'n kar!!

Comment

• zo dik zijn ze niet.
                                8"met 235/45R17 bandjes voorop en 255/40/R17 bandjes achteraan

Comment

zo dik zijn ze niet.
                                  8"met 235/45R17 bandjes voorop en 255/40/R17 bandjes achteraan
                                  Breed genoeg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk Berichten
                                    Hallo,

Zou iemand een saxo in de blauwwitte kleur kunnen zetten als die corsa. De corsa is de deur uit en een saxo komt in de plaats.
                                    ALvast bedankt.
                                    Als het nog even kan dan zou ik graag de kleurencmbinatie willen zien zoals ze is maar ook een met een volledig wit dak...

Zien jullie dat zitten?
                                    Alvast bedankt!

[ATTACH]56920[/ATTACH]

Gaat dit ook echt eventueel uitgevoerd worden?

Comment

Gaat dit ook echt eventueel uitgevoerd worden?
                                      Ja, dit zal zeker uitgevoerd worden, kleuren moeten blauw en wit zijn.

Bedankt voor de shop!!!!!!!!!!!

Andere voorstellen zijn zeker ook welkom! (maar wel blauw en wit)
                                      Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
                                      Audi A3 Sportback Amibition 2013

Comment

voor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht
                                        Foto's?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                        2012-...
                                        '07 BMW 118d

Comment

• komen er pas op na de winter. , ma als ge echt fotoke wilt van de velgen wil ik er eentje gaan maken hoor

trouwens mercedeske, de kans is groot da gij het nog in real life gaat zien

Comment

Working...
                                          X