Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOk, een serieus moeilijke uitdaging in mijn ogen...
hier, http://profile.imageshack.us/user/TCT1987, vindt je alle foto's van mijn wagen (daar ik niet weet welke foto's geschikt kunnen zijn, krijg je ze allemaal)
De vraag is nu om de bumpers van de Vectra OPC, alsook de 19 inch OPC velgen, over te zetten naar mijn wagen... Met als resultaat een Signum "OPC" mét chromé accenten en ene met shadowline accenten
Enkel voor wie tijd en intresse heeft hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenHier ben ik nog eens
De velgen van de bovenste foto op de onderste icm een verlaging van 3-4 cm. Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenOk, een serieus moeilijke uitdaging in mijn ogen...
hier, http://profile.imageshack.us/user/TCT1987, vindt je alle foto's van mijn wagen (daar ik niet weet welke foto's geschikt kunnen zijn, krijg je ze allemaal)
De vraag is nu om de bumpers van de Vectra OPC, alsook de 19 inch OPC velgen, over te zetten naar mijn wagen... Met als resultaat een Signum "OPC" mét chromé accenten en ene met shadowline accenten
Enkel voor wie tijd en intresse heeft hé
Origineel:
OPC Chromé:
OPC Shadowline:
Kleur van de bumper kreeg ik maar niet goed dus dat zie je wel...
Edit: Ik zie juist dat ik hem gewoon iets donkerder had moeten doen maar soit, je ziet ongeveer wat het geeft
En je hebt er een Duitse plak bijgekregenLast edited by Greg; 12/11/2008, 01:27.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenOPC Chromé:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenHet was ni simpel, dit is wat ik er van heb kunnen maken:
Origineel:
OPC Chromé:
OPC Shadowline:
Kleur van de bumper kreeg ik maar niet goed dus dat zie je wel...
Edit: Ik zie juist dat ik hem gewoon iets donkerder had moeten doen maar soit, je ziet ongeveer wat het geeft
En je hebt er een Duitse plak bijgekregen
Die OPC Shadowline ziet er vééééét uit, ik zou da graag "int echt" willen laten doen, omdat het zo knap is, maar langs de andere kant, ik heb maar een 1*9CDTI van 100pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDAMN!!!!!!! zalig Gregoryjoseph
Die OPC Shadowline ziet er vééééét uit, ik zou da graag "int echt" willen laten doen, omdat het zo knap is, maar langs de andere kant, ik heb maar een 1*9CDTI van 100pk
Daar moet ge ni naar kijken, chip erin en das in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDAMN!!!!!!! zalig Gregoryjoseph
Comment
-
voor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht
Comment
-
Hallo,
Zou iemand een saxo in de blauwwitte kleur kunnen zetten als die corsa. De corsa is de deur uit en een saxo komt in de plaats.
ALvast bedankt.
Als het nog even kan dan zou ik graag de kleurencmbinatie willen zien zoals ze is maar ook een met een volledig wit dak...
Zien jullie dat zitten?
Alvast bedankt!
DSC00354.JPG
citroen-saxo-vtr.jpgAudi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenvoor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht
Comment
-
zo dik zijn ze niet.
8"met 235/45R17 bandjes voorop en 255/40/R17 bandjes achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenzo dik zijn ze niet.
8"met 235/45R17 bandjes voorop en 255/40/R17 bandjes achteraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gtske Bekijk BerichtenHallo,
Zou iemand een saxo in de blauwwitte kleur kunnen zetten als die corsa. De corsa is de deur uit en een saxo komt in de plaats.
ALvast bedankt.
Als het nog even kan dan zou ik graag de kleurencmbinatie willen zien zoals ze is maar ook een met een volledig wit dak...
Zien jullie dat zitten?
Alvast bedankt!
[ATTACH]56920[/ATTACH]
Gaat dit ook echt eventueel uitgevoerd worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
Gaat dit ook echt eventueel uitgevoerd worden?
Bedankt voor de shop!!!!!!!!!!!
Andere voorstellen zijn zeker ook welkom! (maar wel blauw en wit)Audi A3 Sportback S-line 2013 daytona
Audi A3 Sportback Amibition 2013
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenvoor de mensen die geintresseert zijn. Ik heb de velgen die hier eerder werden gepost en gefotoshopped op mijn wagen ( de torq thrust 2 17" pagina 7 en 8 ) gekocht
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
komen er pas op na de winter. , ma als ge echt fotoke wilt van de velgen wil ik er eentje gaan maken hoor
trouwens mercedeske, de kans is groot da gij het nog in real life gaat zien
Comment
Comment