meeste mensen hebben vooral last dat het neusje raakt. ( allee ikke toch, en kan u zeggen zo hoog is mijn wagen nu ook weer niet.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofreak-Stefan Bekijk BerichtenJa foutje maar er zit niet zoveel verschil in.
Maar je bedoel die tacho ringen?
Wat een rot werk als ik dat zo hoor haha.
On-topic: goeie photoshoppers hier!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bart_6 Bekijk BerichtenAls hij in't midden (tussen voor- en achterwielen) de grond raakt is het al moeilijker op te lossen.
Jammer, want verlaagd ziet hij er echt nog zaliger uit.
Comment
-
e92 m3 velgen
hallo iedereen, wie kan mij helpen??
Ik wil velgen plaatsen onder mijn 120d van 2005.
Ik had gedacht aan de nieuwe e92 M3 velgen maar op het internet vind ik er geen voorbeeld van op een 1 reeks.
wat denken jullie ervan?? het worden 18'' velgen.
of kan iemand photoshoppen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fiko Bekijk Berichtenhallo iedereen, wie kan mij helpen??
Ik had gedacht aan de nieuwe e92 M3 velgen maar op het internet vind ik er geen voorbeeld van op een 1 reeks.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fiko Bekijk Berichtenhallo iedereen, wie kan mij helpen??
Mooi...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtendeze velgen
onder dit
?
Heb ik het goed als ik denk dat vandaag of gisteren je leeftijd van 13 naar 14 is versprongen? Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenBeste,
zou iemand eens 18" willen maken van deze 17" velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGa je je moeder een Hamann-kit aansmeren toch?
Heb ik het goed als ik denk dat vandaag of gisteren je leeftijd van 13 naar 14 is versprongen? Proficiat!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichtenproberen en ik ben al van in september 14 toch bedankt
Ik denk dat ik jou en Pieter007 door mekaar haalde, en daardoor de leeftijden ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fiko Bekijk Berichtenknap gedaan! maar zou je dat ook op een zwarte 1 serie pre- facelift kunnen zetten?
groeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenBeste,
zou iemand eens 18" willen maken van deze 17" velgen?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenHeeft iemand zin om een set mooncaps op deze auto te shoppen? 'k zou de mooncaps 16 inch groot nemen, 't zelfde van wat er nu onder zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenDe firma dankt U.
Comment
Comment