Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
1. vergunning carport aangevraagd (> 6m! ahja, van Ram tot Fleetwood, 't moet er allemaal inpassen ); goedgekeurd, maar mag max 5m zijn ('k zal ze met een rekbare meter zetten hoor)
2. carport staat er nog niet
3. na de carport gaan we ook 't huisje volledig heropfrissen (laten schilderen binnenin, overal), terras, extra tuinberging, nieuwe keuken, nieuwe laminaat en kurk boven, ... enz
tegen dan hebben we de centjes voor een nieuwe ram gespendeerd. Ondertussen nog een communie en op reis gaan, dus we hebben doelbewust de 8-cil nog wat achteruit geschoven.
Als de dollar volgend jaar nog zo laag blijft staan zien we misschien wel een weekje usa zitten om daar eentje te gaan uitkiezen... Ach we weten het nog niet. Wilde plannen, maar zeker nog niet voor dit jaar.
Ik kijk nog voor de aanpassing met de stock grill.
met stock grill bedoelde ik de mijne die niet echt stock is, vandaar de ' ' bij stock...
Toch bedankt voor je tijd enne 6 meter ga je zeker nodig hebben voor die carport hoor
nikske, kheb iets beter voor u.
opt ccc forum verkoop oldsminator zijn chevrolet suburban 500 cu ( 8,1 liter ) bigblock op LPG.
auto is ingeschreven als lichte vracht.
vraagprijs 18000 euro.
Avec Gentlemen Drivers, la conduite devient bien plus qu'un simple déplacement : c'est un véritable art. Grâce à ce site contributif, explorez les secrets
Ik zou hier kunnen beginnen met "een Chevy groot of klein", maar ik heb gewoon de grootste...
En het kan de Uwe worden!
Wij hebben deze Suburban gekocht enkele maanden geleden met de bedoeling er tot de zomer 2009 mee te rijden.
Wij staan rond die periode voor een aankoop van een woning met loods en paardenstal die we aan mooie prijs krijgen en daarom, met spijt in het hart, mag hij deze zomer gaan.
Gezien we reeds van diverse particulieren en handelaren te horen kregen dat de verkoop door de crisis wel eens lang zou kunnen gaan duren, bieden we hem nu reeds aan met eventueel een koop-uitstel-optie.
Daarmee bedoelen we dat U hem net zo goed onmiddelijk kan hebben als U wil, maar we zouden ook een deal kunnen maken waarin U hem vastlegt maar wij er zo lang mogelijk naar de zomer toe mee kunnen blijven rijden. Alles is bespreekbaar.
Compleet met ski rek en interieurverlichting anno 2001 komt deze Suburban met voldoende laadruimte plaats voor 2 drumstellen, 4 guitars en 5 zit-plaatsen voor een ganse band.
Dit is een ideale cruiser, maar dit is eigenlijk niet zomaar een Suburban voor een doorsnee gezin.
Niet dat we hem niet aan iedereen willen verkopen, zeker wel, en fun gegarandeerd.
Doch, dit is een 8-bouts werkbeest voor iemand die echt zware dingen moet trekken of ruige terreinen door moet.
Model 2500HD 4X4 wat met 8,1L Vortec Big Block in de US word geadverteerd als "Ultimate Tow Vehicle"
Hij mag dan maar liefst 3500kg trekken. Origineel zelfs 3900kg maar dat ging niet met rijbewijs B.
Wie goed kijkt ziet dat deze wel hetzelfde lijkt dan een doorsnee Suburban maar onderin is niks hetzelfde.
Deze Suburban staat een cm of 10 hoger op een all heavy duty onderstel met zwaardere bladveren, spiralen, stabilisators, schijven enz...
Deze kan makelijk 250kg bolgewicht aan tegen 75kg bij een Europeaan. Het resultaat is reuze comfortabel rijden met lading.
Wat betreft opties denk ik dat hij ze allemaal heeft zoals alles wat een stoel maar kan zijn gaande van leder, orthopedisch, memory verstelbaar en verwarmd.
Alle electrische snuffen zoals ramen en spiegels(verwarmd), cruise, cd, dubbele airco en alles wat een Amerikaan kan hebben.
Dit is een ideale wagen met Cargo deuren voor aannemers, marktkramers, veehandelaren of garagisten die hun trailer moeten trekken.
Uiteraard ook ideaal voor de particuliere hobbyist die het graag wat ruiger heeft.
De vaste prijs is 18000 alles in. LPI, keuring en onderhoudsbeurt.
Ik adverteer niet zoals andere in hoofdletters met de helft van de prijs tot blijkt dat er nog transport bij moet of invoer, BTW of LPG.
Mijn vraagprijs is uw kost. Zolang het maar geen cheques zijn, geen wissels, geen afbetalingen en geen ruilhandels. Cash only!
Voor dezelfde prijs kan je in Belgie nog Suburbans vinden maar met veel meer miles, veel minder trekvermogen en opties en geen Big Block
Dus blijvend lichte vracht, LPI en 5 personen en een heavy duty werkbeest.
Kan onmiddelijk beschikbaar zijn maar een latere levertermijn overeenkomen kan ook.
Bel of mail gerust voor meer info. 0477992078
Timmie, dankje voor je hulp, maar ik ga net meer dan 25 000 EUR uitgeven aan wat ik hiervoor gepost heb, dus dat peulschilletje kan er echt niet af
Uitstel tot volgend jaar zal niet echt lukken en dan had ik eerder gedacht aan ietske van 10 000 EUR, niet 18 000... Maar 't is wel een lekker werkbeest!
(dat ik nooit ten volle zou kunnen benutten, maar soit)
Comment