Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk BerichtenZiet er al niet slecht uit, de voorbeeld foto met de 2 de set velgen was misschien ook niet zo goed
Misschien als er nog iemand de kleur (van de eerste foto) wat kan aanpassen en ze terug zilver maken, nu hebben ze zo een beetje een groene schijn.
thx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk BerichtenOp deze auto:
graag deze velgen:
of
thx
En kan je hem anders ook een 3-tal cm lager leggen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten17inch zou ik niet in het zwart nemen. zwart oogt kleiner en laat de insignia nu net grote velgen nodig hebben.
Een insignia heeft optisch minstens 19" nodig vind ik.
17" velgen in 't zwart gaat echt verschrikkelijk klein lijken...
Comment
-
Het is een lease-auto en 19" is veel mooier maar voor mij financieel een stap te ver. Kost mij vijfhonderd euro per jaar extra ofzo. Ofwel na vier jaar heb ik dan 2.000 euro betaald voor alleen een paar velgen die dan nog steeds niet van mij zijn. Voor 2.000 euro kan ik ook heel veel andere leuke dingen doen.
De auto krijgt zomer- en winterbanden op 17" vandaar dat ik alleen maar naar 17" kijk.
Comment
-
je gaat sowieso geen mooier resultaat krijgen met andere 17inch velgen. wan ze blijven "te klein". ik versta je ivm de leasing. maar dan zou ik er helemaal geen centen aan geven en kan je die 1000€ (of hoeveel zouden ze kosten) beter gebruiken om eens op reis te gaan.
mijn mondeo zou ook knapper geweest zijn met 20inch velgen, maar die optie kwam op 3000€ en dat was ook wat overdreven. terwijl de opleg voor 18duims velgen maar 300€ was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk BerichtenKan er iemand es mijn auto voorzien van volgende velg ? Thx
Comment
Comment