Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Thx ! Ziet er niet slecht uit!

Comment

• Kan iemand deze velgen is op m'n C30 fotosjoppen

Comment

• Perspectief klopt langs gen kanten, maar swat.

Comment

• Ziet er al niet slecht uit, de voorbeeld foto met de 2 de set velgen was misschien ook niet zo goed
            Misschien als er nog iemand de kleur (van de eerste foto) wat kan aanpassen en ze terug zilver maken, nu hebben ze zo een beetje een groene schijn.

thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenEN Bekijk Berichten
              Ziet er al niet slecht uit, de voorbeeld foto met de 2 de set velgen was misschien ook niet zo goed
              Misschien als er nog iemand de kleur (van de eerste foto) wat kan aanpassen en ze terug zilver maken, nu hebben ze zo een beetje een groene schijn.

thx
              beetje aangepast..

Comment

• Op deze auto:

graag deze velgen:

of

thx

En kan je hem anders ook een 3-tal cm lager leggen?
                Last edited by Wouterr; 24/02/2009, 14:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StylezZ Bekijk Berichten
                  Op deze auto:

graag deze velgen:

of

thx

En kan je hem anders ook een 3-tal cm lager leggen?

Comment

• THx

Comment

• Omdat ik een rode insignia in bestelling heb met 17" stalen velg ben ik benieuwd naar de combi in 17" met zwarte velg.

Last edited by ; 27/02/2009, 16:39.

Comment

• Ik zou er ook nog een foto van een insignia met 17" velg bijzetten, zodat de shoppers d egrote kunnen inschatten...

Comment

• 17" is zo groot.
                          Een rode met 17" ga ik niet gevonden krijgen.

Comment

• 17inch zou ik niet in het zwart nemen. zwart oogt kleiner en laat de insignia nu net grote velgen nodig hebben.
                            wimoptiek.be op

Comment

• om je een idee te geven. ik heb 18inch velgen en heb ze eens gesoept.

doe dat met 17inch velgen en iedereen denkt dat je met stalen velgen rondbolt.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                17inch zou ik niet in het zwart nemen. zwart oogt kleiner en laat de insignia nu net grote velgen nodig hebben.
                                2nd that...

Een insignia heeft optisch minstens 19" nodig vind ik.

17" velgen in 't zwart gaat echt verschrikkelijk klein lijken...

Comment

• Het is een lease-auto en 19" is veel mooier maar voor mij financieel een stap te ver. Kost mij vijfhonderd euro per jaar extra ofzo. Ofwel na vier jaar heb ik dan 2.000 euro betaald voor alleen een paar velgen die dan nog steeds niet van mij zijn. Voor 2.000 euro kan ik ook heel veel andere leuke dingen doen.

De auto krijgt zomer- en winterbanden op 17" vandaar dat ik alleen maar naar 17" kijk.
                                  Last edited by ; 27/02/2009, 17:57.

Comment

• je gaat sowieso geen mooier resultaat krijgen met andere 17inch velgen. wan ze blijven "te klein". ik versta je ivm de leasing. maar dan zou ik er helemaal geen centen aan geven en kan je die 1000€ (of hoeveel zouden ze kosten) beter gebruiken om eens op reis te gaan.

mijn mondeo zou ook knapper geweest zijn met 20inch velgen, maar die optie kwam op 3000€ en dat was ook wat overdreven. terwijl de opleg voor 18duims velgen maar 300€ was.
                                    wimoptiek.be op

Comment

• Kan er iemand es mijn auto voorzien van volgende velg ? Thx

Comment

• Kan er iemand mijn velgen zwart photoshoppen?

BMW E61 525d LCI '09
                                        Suzuki Bandit 1250NA /07
                                        Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Challazer Bekijk Berichten
                                          Kan er iemand es mijn auto voorzien van volgende velg ? Thx

Niemand ?

Comment

Working...
                                          X