Ik ben weer aan 't twijfelen geslagen Als iemand Lotuzzz' gedacht eens kan uitvoeren... De Star-velgen dus:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk BerichtenMag ik ook een moto verzoekje plaatsen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenIk ben weer aan 't twijfelen geslagen Als iemand Lotuzzz' gedacht eens kan uitvoeren... De Star-velgen dus:
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie star-velgen zijn het knapste imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenTnx, al lijken ze 20" hier Maar ik heb dan toch een idee van de kleurencombo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenKan iemand hier rode velgstriping op aanbrengen?
Comment
-
-
Ik heb een speciaal verzoek voor de fotoshoppers onder jullie
Een kennis van mij runt een taxibedrijf en heeft zopas een nieuwe Saab besteld.
Natuurlijk moet het voertuig voorzien worden van de nodige reclame.
En daarover gaat mijn vraag. Momenteel zijn de wagens voorzien van een gele striping in de stijl van de engelse politie. Aangezien dit al enkele jaren oud is zijn we op zoek naar iets nieuws. De huisstijl (de gele blokken) moet natuurlijk behouden blijven, maar het mag allemaal wat jeugdiger en frisser. Ik heb al zitten denken aan een soort checkered flag (finishvlag), maar vrees dat het dan misschien "te" gaat zijn.
Iemand zin om eens een ontwerpje te maken?
Dit is de Saab in kwestie:
En dit is de huidige lay-out:
Sorry voor de slechte foto, is getrokken vanop grote afstand.
Ik ben benieuwd naar de design's
Mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenKan iemand de Audi logo vooraan en spiegels in het mat zwart spuiten aub
Logo lukt niet goed, en is ook niet zo mooi imo...
Comment
-
Comment