Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben weer aan 't twijfelen geslagen Als iemand Lotuzzz' gedacht eens kan uitvoeren... De Star-velgen dus:

Comment

• Mag ik ook een moto verzoekje plaatsen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietermann Bekijk Berichten
        Mag ik ook een moto verzoekje plaatsen ?
        Uiteraard, of de photoshop al dan niet gemaakt wordt ligt toch niet in jouw handen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
          Ik ben weer aan 't twijfelen geslagen Als iemand Lotuzzz' gedacht eens kan uitvoeren... De Star-velgen dus:

Comment

• Die star-velgen zijn het knapste imo

Comment

• Star-velgen of BBS A6... Eén van die twee zal het worden... Thanx voor de shop

Comment

• Pfff Ik wil die velgen op mijn A3 Iemand nog eens zin om te soepen?

Comment

• voila se
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Tnx, al lijken ze 20" hier Maar ik heb dan toch een idee van de kleurencombo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Die star-velgen zijn het knapste imo
                      Het past wel goed maar vééél te braaf imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        Tnx, al lijken ze 20" hier Maar ik heb dan toch een idee van de kleurencombo
                        ja, ik heb ze groter gemaakt dan u originele velg. Persoonlijk vind ik dat de wielkast mooi gevuld moet zijn

Comment

• Kan iemand hier rode velgstriping op aanbrengen?

BMW E61 525d LCI '09
                          Suzuki Bandit 1250NA /07
                          Fiesta Red Edition '16

Comment

• Kan iemand mijn velgen in een paar donkere kleuren zetten ?
                            Ik zou graag antraciet kleurig willen, maar andere ideetjes mogen ook.

Groetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk Berichten
                              Kan iemand hier rode velgstriping op aanbrengen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door White Bekijk Berichten
                                Kan iemand mijn velgen in een paar donkere kleuren zetten ?
                                Ik zou graag antraciet kleurig willen, maar andere ideetjes mogen ook.

Groetjes!

Comment

• Ik heb een speciaal verzoek voor de fotoshoppers onder jullie
                                  Een kennis van mij runt een taxibedrijf en heeft zopas een nieuwe Saab besteld.
                                  Natuurlijk moet het voertuig voorzien worden van de nodige reclame.
                                  En daarover gaat mijn vraag. Momenteel zijn de wagens voorzien van een gele striping in de stijl van de engelse politie. Aangezien dit al enkele jaren oud is zijn we op zoek naar iets nieuws. De huisstijl (de gele blokken) moet natuurlijk behouden blijven, maar het mag allemaal wat jeugdiger en frisser. Ik heb al zitten denken aan een soort checkered flag (finishvlag), maar vrees dat het dan misschien "te" gaat zijn.
                                  Iemand zin om eens een ontwerpje te maken?

Dit is de Saab in kwestie:

En dit is de huidige lay-out:

Sorry voor de slechte foto, is getrokken vanop grote afstand.

Ik ben benieuwd naar de design's

Mvg

Comment

• Kan iemand de Audi logo vooraan en spiegels in het mat zwart spuiten aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                      Kan iemand de Audi logo vooraan en spiegels in het mat zwart spuiten aub

Logo lukt niet goed, en is ook niet zo mooi imo...

Comment

• Merci,spiegels lijken wel vet

Comment

• Niet doen, Nemo
                                          Nu staat 'ie echt goed

Comment

Working...
                                          X