Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zouden jullie Ultraleggera's kunnen shoppen op onze wagen?
Hier een link met verschillende pics, kunnen jullie zelf zijn welke foto het beste gaat: klik
thanks a lot!
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Zouden jullie Ultraleggera's kunnen shoppen op onze wagen?
Hier een link met verschillende pics, kunnen jullie zelf zijn welke foto het beste gaat: klik
Deze is het. Ik dacht eraan om hem volledig wit te zetten maar ik twijfel. Ik zou liefst een accent kleur hebben. Ik dacht aan goud maar ook aan rood omdat er al rode accenten op het kader zijn. Of beide Nu moeten daar wel geen zadelpennen e.d. worden opgeshopt want dat wordt wat moeilijk om het in de juiste hoek te zetten denk ik.
Der zouden wel hoge velgen op mogen, zo van die hypersonics.
Deze is het. Ik dacht eraan om hem volledig wit te zetten maar ik twijfel. Ik zou liefst een accent kleur hebben. Ik dacht aan goud maar ook aan rood omdat er al rode accenten op het kader zijn. Of beide Nu moeten daar wel geen zadelpennen e.d. worden opgeshopt want dat wordt wat moeilijk om het in de juiste hoek te zetten denk ik.
Der zouden wel hoge velgen op mogen, zo van die hypersonics.
Comment