Kan iemand mijn ramen donker maken?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sasse Bekijk BerichtenOei ... precies toch niet helemaal overtuigd. Te donker ( ? )
(eigenlijk net als de 1reeks)
Comment
-
kan er aub iemand de volgende Seat leon Cupra velgen op mijn zwarte seat leon fotoshoppen? in het wit en in het donkergrijs graag.
die velgen (18")op
deze wagen
dankjewel alvast!2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichteniemand?
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichtenik wil wel proberen ma met die foto's gaat het niet lukken, heb testraks geprobeerd, kan je misschien en nieuwe maken van u auto maar da nhelemaal van opzij getrokken en niet schuin vanvoor? en misschien wat meer licht zou ook welkom zijn.
grtz
2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
@ ThomasT: hier zijn mijn beste pogingen( het is ook al enkele maanden of zelfs jaren geleden) die donkere vind ik er persoonlijk wel goed bij staan
@Ibifaho. die laatste request gaat niet goed uitkomen moest dit gephotoshopt worden, als je een foto van die velg vind die niet professioneel getrokken is wil ik wel eens proberen, anders vind ik die R32 velgen wel mooi onder de polo
@ degene waarvan ik de naam even kwijt ben en die het blinderen van de ramen van een a5 requeste: Dit zal een van de komende dagen uploaden als niemand me voor is tegen danBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ponrow Bekijk Berichten@ ThomasT: hier zijn mijn beste pogingen( het is ook al enkele maanden of zelfs jaren geleden) die donkere vind ik er persoonlijk wel goed bij staan
@Ibifaho. die laatste request gaat niet goed uitkomen moest dit gephotoshopt worden, als je een foto van die velg vind die niet professioneel getrokken is wil ik wel eens proberen, anders vind ik die R32 velgen wel mooi onder de polo
@ degene waarvan ik de naam even kwijt ben en die het blinderen van de ramen van een a5 requeste: Dit zal een van de komende dagen uploaden als niemand me voor is tegen dan
dankje alvast voor de huidige shops!2013- Volvo V60 D3 R-Design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenbedankt, is het mogelijk deze eens in het wit te zetten ipv zwart/grijs?
dankje alvast voor de huidige shops!
Comment
-
Uploaded with ImageShack.us
Iemand in de mogelijkheid om de velgen in het matzwart te zetten.
Dank U
Vfr
Comment
-
Het was lang geleden dat ik nog eens geshopt had, hopelijk is dit ok?
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenhttp://www.audisport.be/Gumball.JPG
Kan er iemand deze jonge man rechts ogen geven of iets dergelijks?
Ga maar es los, mag zelf iets grappig zijn.
-
Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk BerichtenKan iemand mijn ramen donker maken?
Comment
Comment