Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Nog maar pas met PS bezig en vond dit eens een leuke uitdaging. Niet perfect, maar in 2 min gedaan. Hoop dat het een beetje een beeld geeft.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
velgen
kan hier iemand de velgen van deze golf 5 onder de golf 4 plaatsen?
(18")
alvast bedanktBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenEnkel ter info, maar je weet dat deze velgen standaard niet passen op G4 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenVoor de Z4 ben ik aan het uitkijken naar een deftig stel 19" zomervelgen in breedset.
Hoe meer je kijkt,hoe moeilijker de keuze wordt.
De eerste keuze is meestal overdreven duur(Vorsteiner)of zijn hier niet verkrijgbaar of passen niet.
Toch komen er steeds weer enkele favorieten terug.
Omdat de wagen een speciaal kleur heeft(Saphirschwarz 475 ) lijkt het soms alsof hij gewoon zwart is,wanneer de zon er echter op zit komt er een rode tot bijna paarse kleur boven.
.
Saphirschwarz is gewoon zwart metallic bij een BMW. Mijn 1 was ook saphirschwarz en dat is echt diep zwart zonder een paarse schijn. Is het geen andere kleur dat jij voorhebt? Rubinschwarz ofzo
Comment
-
Snelle photoshop maken
Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht, een peugeot 3008, alleen zouden ze er andere velgen onder willen Wij zaten te denken aan Wolfrace Assassin 17". Is het mogelijk om deze velg er snel eventjes onder te 'shoppen' om eens een zicht te hebben? Ook zou de kleur van de auto in het zwart moeten (weinig/geen goeie foto's te vinden van de auto in het zwart). Alvast bedankt!
Comment
-
probeer je vraag hier eens te stellen, zal je vast en zeker sneller reactie op krijgen
2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
Wat vinden jullie ervan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenprobeer je vraag hier eens te stellen, zal je vast en zeker sneller reactie op krijgen
http://www.autoforum.be/showthread.p...11#post4455011
Comment
-
Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht, een peugeot 3008, alleen zouden ze er andere velgen onder willen Wij zaten te denken aan Wolfrace Assassin 17". Is het mogelijk om deze velg er snel eventjes onder te 'shoppen' om eens een zicht te hebben? Ook zou de kleur van de auto in het zwart moeten (weinig/geen goeie foto's te vinden van de auto in het zwart). Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
Wat vinden jullie ervan?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SIk vrees dat ik bij OEM zou blijven.
Meestal vind ik dat monovolumes (en ik reken deze Pug daar gemakkelijkheidshalve bij) zich niet lenen om te tunen. 't Zijn sowieso al geen sportieve auto's en meestal hebben ze niet de uitstraling die andere onsportieve auto's (ik denk hierbij aan bepaalde SUVs) wel hebben.
En de velgen die jij daar toonde, vind ik eigenlijk al helemaal niet mooi. Zelfs onder een sportieve auto zou ik ze nooit mooi kunnen vinden.
En OEM velgen... die vinden we helemaal niet mooi. Enkel in het gamma van de RCZ wel nog maar die zijn dan weer met 5 gaten en de onze met 4. En sportiviteit, ik denk dat we dat alleen maar kunnen verbeteren door er een andere velg onder te leggen...
Wij wouden deze velg er eens onder zien omdat we ze ook wel erg voordelig kunnen kopen. Als er nog suggesties zijn van velgen mogen jullie die natuurlijk ook plaatsen
Comment
Comment