Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bijgevoegde Bestanden

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Kan iemand me de velgen van de coupé even op de berline plaatsen, zo heb ik hem gekocht maar ik zou het toch eens op foto willen zien. Kan iemand dit even voor me doen aub?

Comment

• Nog maar pas met PS bezig en vond dit eens een leuke uitdaging. Niet perfect, maar in 2 min gedaan. Hoop dat het een beetje een beeld geeft.
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• velgen

kan hier iemand de velgen van deze golf 5 onder de golf 4 plaatsen?
          (18")
          alvast bedankt
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Enkel ter info, maar je weet dat deze velgen standaard niet passen op G4 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk Berichten
              Enkel ter info, maar je weet dat deze velgen standaard niet passen op G4 ?
              golf 5 op golf 4 past niet maar deze velg kan je in verschillende 'steken' bestellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                Voor de Z4 ben ik aan het uitkijken naar een deftig stel 19" zomervelgen in breedset.
                Hoe meer je kijkt,hoe moeilijker de keuze wordt.
                De eerste keuze is meestal overdreven duur(Vorsteiner)of zijn hier niet verkrijgbaar of passen niet.
                Toch komen er steeds weer enkele favorieten terug.

Omdat de wagen een speciaal kleur heeft(Saphirschwarz 475 ) lijkt het soms alsof hij gewoon zwart is,wanneer de zon er echter op zit komt er een rode tot bijna paarse kleur boven.

.

Saphirschwarz is gewoon zwart metallic bij een BMW. Mijn 1 was ook saphirschwarz en dat is echt diep zwart zonder een paarse schijn. Is het geen andere kleur dat jij voorhebt? Rubinschwarz ofzo

Comment

• Snelle photoshop maken

Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht, een peugeot 3008, alleen zouden ze er andere velgen onder willen Wij zaten te denken aan Wolfrace Assassin 17". Is het mogelijk om deze velg er snel eventjes onder te 'shoppen' om eens een zicht te hebben? Ook zou de kleur van de auto in het zwart moeten (weinig/geen goeie foto's te vinden van de auto in het zwart). Alvast bedankt!
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
                    Wat vinden jullie ervan?
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• probeer je vraag hier eens te stellen, zal je vast en zeker sneller reactie op krijgen

2013- Volvo V60 D3 R-Design
                      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                        1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
                        Wat vinden jullie ervan?
                        Ik denk dat 17" kleiner zal uitvallen dan dat je geshopt hebt

Comment

• Dat klopt inderdaad. Op de foto is het 18" Maar de 17" velgen tonen ook groter dan andere 17" velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                            probeer je vraag hier eens te stellen, zal je vast en zeker sneller reactie op krijgen

http://www.autoforum.be/showthread.p...11#post4455011
                            Bedankt voor de tip, ik had dit topic nog niet gezien

Comment

• Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht, een peugeot 3008, alleen zouden ze er andere velgen onder willen Wij zaten te denken aan Wolfrace Assassin 17". Is het mogelijk om deze velg er snel eventjes onder te 'shoppen' om eens een zicht te hebben? Ook zou de kleur van de auto in het zwart moeten (weinig/geen goeie foto's te vinden van de auto in het zwart). Alvast bedankt!
                              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Bekijk Berichten
                                1 foto heeft iemand al snel even gedaan. Ik zou de velgen ook graag op de andere foto's eens zien...
                                Wat vinden jullie ervan?
                                trekt op niks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                  trekt op niks!
                                  ²
                                  Ook niet mijn smaak!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffen123
                                    Altijd met die belachelijke reactie's... niemand heeft er iets aan. Wordt eens volwassen
                                    Jij vraagt wat we ervan vinden, hij antwoordt er eerlijk op dus ik snap het probleem niet?
                                    En het is inderdaad ook mijn smaak niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S
                                      Ik vrees dat ik bij OEM zou blijven.

Meestal vind ik dat monovolumes (en ik reken deze Pug daar gemakkelijkheidshalve bij) zich niet lenen om te tunen. 't Zijn sowieso al geen sportieve auto's en meestal hebben ze niet de uitstraling die andere onsportieve auto's (ik denk hierbij aan bepaalde SUVs) wel hebben.

En de velgen die jij daar toonde, vind ik eigenlijk al helemaal niet mooi. Zelfs onder een sportieve auto zou ik ze nooit mooi kunnen vinden.
                                      Ja, het was ook maar om eens een zicht te hebben dusja...
                                      En OEM velgen... die vinden we helemaal niet mooi. Enkel in het gamma van de RCZ wel nog maar die zijn dan weer met 5 gaten en de onze met 4. En sportiviteit, ik denk dat we dat alleen maar kunnen verbeteren door er een andere velg onder te leggen...
                                      Wij wouden deze velg er eens onder zien omdat we ze ook wel erg voordelig kunnen kopen. Als er nog suggesties zijn van velgen mogen jullie die natuurlijk ook plaatsen

Comment

• Ik ben geen fan van die velgen, en ook niet van die auto.
                                        Voor mij een FAIL dus.

Comment

• ik verschiet er wel van dat deze nog een 4 steek is. Tis toch best een zware auto..

Comment

Working...
                                          X