Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
@Djenne00
Wat wou je weten? Het is Formula Ford Duratec waarmee ik volgend jaar als ik genoeg centen heb wil mee doen in het Dutch Power pack en het Eurocup kampioenschap.
Als je nog vragen hebt laat maar weten.
Dit is mijn blog http://www.flvcompetition.be
Wil er iemand een photoshop maken voor mij? Ik heb een BMW F11 520d titansilver met velgen 311 19" besteld en twijfel om de velgen te laten spuiten in iets donkere kleur.
BMW heeft 312 velgen in kleur Ferric Grey.
Ik zou eens willen zien of die kleur mooi zou staan op die auto.
De link hieronder is een auto met de velgen zoals ik hem besteld heb.
Dus als dat mogelijk is zou ik graag een photoshop hebben van deauto met de 311 velgen maar in de kleur Ferric Grey. Als het mogelijk is ook een photoshop met nog iets donkerder kleur.
Graag gedaan hoor. Ik kan gerust een andere velg onder zetten maar dan wel liefst van een foto waar ze al onder een wagen zitten. Das wat makkelijker om te photoshoppen.
@realiks: ik heb een topic over de auto die ik besteld heb. Daar staat onderaan een foto van een F11 met sportpakket met de 312 velgen. Kan je die foto waarop jij de velgen aangepast hebt van kleur die andere velgen eens opzetten? Dan heb ik een foto van hoe ik de auto besteld heb. Alvast bedankt.
Comment