Ik vind het knap! Maar ondertussen heeft mijn vriend al de shop gemaakt! Toch bedankt. Ik twijfel tid vet, zeer vet maar de verlaging zn velgen kosten mij meer dan de wagen zelf dusja.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoe ziet wat er ongeveer uit? Photoshopverzoeken
Collapse
X
-
Heb er even mee bezig geweest, heb al lang niet meer gefotoshopt dus moet er terug inkomen, niet echt deftig gedaan, maar hoop dat het wat een beeld geeft...
Uploaded with ImageShack.us
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dieter_88 Bekijk BerichtenHeb er even mee bezig geweest, heb al lang niet meer gefotoshopt dus moet er terug inkomen, niet echt deftig gedaan, maar hoop dat het wat een beeld geeft...
Uploaded with ImageShack.us
Merci!
toch niet zo nap als ik dachtBMW X5 45e
Comment
-
heeft iets weg van een pandabeertje met die zwarte oortjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenheeft iets weg van een pandabeertje met die zwarte oortjes
bedankt voor de moeite beide maar kga het toch maar niet doenBMW X5 45e
Comment
-
komaan, doe het toch, tesamen met zwarte velgies en het panda logotje achteraan op de fiat panda.
en dan dopen we uw auto om naar een "seat panda"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenKan iemand hieronder CSL velgen shoppen http://www.heermann-rhein.de/de/gebr...er_eautoseller[id]=38053&tx_hoteautoseller_eautoseller[action]=details&tx_hoteautoseller_eautoseller[controller]=Autoseller&cHash=f91f4eca7dd69b608c4aa3f35e52f21e
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenZwakke ziel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenWaarom ben ik een 'zwakke' ziel?
Nee, een beetje plagen. Veel plezier ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenNiet kunnen weerstaan aan de verleiding.
Nee, een beetje plagen. Veel plezier ermee!
Comment
-
Een vriend van mij heeft juist zijn 1ste wagen gekocht, nu zou hij graag een ander set velgen erop willen.
IMG_7773.jpg
product_358_1217593517g.jpg
Graag zou hij deze op de wagen willen zien.
Hij zou de photoshopper heel dankbaar zijn.
Mocht iemand een suggestie hebben voor de velgen mag je die gerust zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk BerichtenPloert . Photoshop beter eens CSL velgen op een Tiefseeblauwe F10.
Overdreven groot formaat:
Comment
Comment