Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb ondertussen wel al een bod gedaan op die vancouvers
Bod aanvaard, als alles goed gaat vanaf zaterdag in mijn bezit. Dan wel nog eens laten nakijken, beetje schade aan, zien of dat ik dat ga laten fixen of zo laten...
Zou er alstublieft iemand eens alle chrome onderdelen willen veranderen in een soort van mat donkergrijs ( kleur binnenkant velgen onderste foto)
En dan ook de onderste velgen er eens onder zetten?
Zou er alstublieft iemand eens alle chrome onderdelen willen veranderen in een soort van mat donkergrijs ( kleur binnenkant velgen onderste foto)
En dan ook de onderste velgen er eens onder zetten?
Hoogglans verdichten gebeurd in 3 stappen.
Bij stap 1 worden de velgen eerst volledig ontlakt in een chemisch zuurbad en daarna gecontroleerd op borduurschade.
Deze wordt weg gewerkt vooraleer de velgen in de verdichtmachine gaan.
Daarna gaan de velgen in de verdichtmachine om 8- tot 15 uur te bewerken.
De tijd hangt af van de soort aluminium.
Dit gebeurd doordat de machine een trillende beweging maakt met behulp van polijstkegels, compound en water.
In de 1ste stap worden de velgen voorgeslepen (giethuid verwijderen)
De velgen zijn wel heel onderhoudsgevoelig geworden na die procedure. Mijn broer heeft zijn set originele VW velgen laten verdichten en dat moet elke week gekuist en beschermd worden om mooi te blijven.
De velgen zijn wel heel onderhoudsgevoelig geworden na die procedure. Mijn broer heeft zijn set originele VW velgen laten verdichten en dat moet elke week gekuist en beschermd worden om mooi te blijven.
Comment