Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning kempower bmw 320d (177pk) edc17

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• chiptuning kempower bmw 320d (177pk) edc17

Heb mijne bmw verleden week laten chippen bij kempower , als eerste van de nieuwe software edc17 die in de nieuwe bmw 320d zit , en ben er echt content van , heeft er echt werk van gemaakt voor aleer kempower de chip uitbrengt .en de resultaten volgen 218pk en 450nm , bedankt jan voor de chiptuning .
    Ik zou zeggen als je van plan bent om u wagen te laten chippen , twijfel niet om bij kempower te gaan , want hij is één van de 8 betere chiptuners in europa , is misschiens ni de goedkoopste ,maar brengt wel resultaat en met een attest van op de testbank (dat de pk's wel degelijk erbij zijn gekomen , want je kan veel zeggen ) en een wagen is toch iets wat veel geld kost en dat ga je niet op het spel zetten voor een paar honderd euro's ....

groetjes evert

Oorspronkelijk geplaatst door nolle Bekijk Berichten
    en een wagen is toch iets wat veel geld kost en dat ga je niet op het spel zetten voor een paar honderd euro's ....
    Waarom dan geen 330/335?

Comment

dat kost mij te veel aan verkeerstaks en verzekering , kben content met hetgene wat ik nu heb , zou graag wel meer hebben ,maar ja wie ni...

Comment

Roet ie?

Comment

Dat is een redelijk domme vraag aangezien er een DPF inzit en dus normaal niet kan/mag roeten....
          Nolle proficiat , maar ik stel me wel de vraag met wat je bedoeld met "als eerste" in uwe post ....?

Heb mijne bmw verleden week laten chippen bij kempower , als eerste van de nieuwe software edc17 die in de nieuwe bmw 320d zit

Overigens zijn we altijd geintresseerd in uitdraaien van de runs voor en na...
          Last edited by ; 02/11/2008, 02:40.

Comment

Der zijn der wel al een heel deel gedaan met 177pk zenne,zelfs hier op het forum

Voor mij graag PPE tuning in brussel,ook professioneel en met testbank,en met 'echte' pk's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nolle Bekijk Berichten
              Ik zou zeggen als je van plan bent om u wagen te laten chippen , twijfel niet om bij kempower te gaan , want hij is één van de 8 betere chiptuners in europa ,

Welke zijn die andere 7 dan?
              Europa is groot ze,zeker voor zo'n uitspraak.
              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
              Audi S3 '02 sold => topic
              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Volgens mij werkt daar vooral ne goeie verkoper

Comment

Ne goeie praatjesmaker zeker.

Ik vraag me trouwens af waarom dit topic twee keer bestaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                    Dat is een redelijk domme vraag aangezien er een DPF inzit en dus normaal niet kan/mag roeten....

Dat is een domme opmerking aangezien het roeten in eerste plaats afhangt van de injectie-factoren (tijdstip, duur, druk, fasen, etc). Een DPF gaat een hevig roettende motor niet plots brandschone uitlaatgassen geven hoor. Anders was het wel heel erg gemakkelijk, onze 'uitstootprobleempjes' oplossen.

Het is dus geenszins een domme vraag. Gelieve dus na te denken alvorens zo'n reactie te plaatsen.

Comment

Hoeveel korting heeft die openingspost je opgebracht?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                        Hoeveel korting heeft die openingspost je opgebracht?

Vroeg ik me ook af bij het lezen ervan.

Comment

Kempower is gewoon goed.

Ik heb die mannen binnenkort ook nog nodig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySteve Bekijk Berichten
                            Kempower is gewoon goed.

Ik heb die mannen binnenkort ook nog nodig

Maar inderdaad, Kempower staat bekend als één van de betere chiptuners.

Comment

ja, zo goed zelfs dat ze vorig jaar al, mijn 120d met EDC17 konden chippen,
                              kon direct een afspraak maken...
                              Ik stel me daar de eerlijkheid dan wel in vraag...
                              Nu das enkel mijn enigste persoonlijke ervaring met kempower.. over hun werk zelf weet ik niks...

Comment

Tot nu toe, ook nadat ik bij PPE ging voor de mijne, heb ik nog niks anders dan goeds gehoord over Kempower. Ik was eerst van plan om bij Kempower te gaan, maar aangezien PPE sneller klaar was met de programma's voor de Bosch EDC17 voertuigen, én omdat ik zeer goede commentaren las en hoorde over Stef, is 't dan toch PPE geworden. Zonder spijt, als ik mijn vermogens- en koppelcurve bekijk: vlakker kan nagenoeg niet, en het motorkarakter is subliem.

Succes met de 320d, nolle, en post zeker eens foto's van de printouts van de dyno-run!

Comment

een vriend van mij heeft een e46 330cd 204 pk aangeschaft en wilt dit laten chippen bij kempower
                                  maar je kunt ook kiezen voor een p tronic box wat hij ook overweegt
                                  iemand ervaring mee
                                  heb niet veel goed over powerboxen gehoord maar ook niet veel slecht over p tronic powerboxen welke meer vermogen uithaalt (265pk) dan kempower voor minder geld

Comment

Working...
                                  X