Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Originele Audi navigatie inbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Originele Audi navigatie inbouwen

Ik sta op het punt een Audi A3 te kopen, echter zonder navigatie. Nu is dit een optie die ik wel graag zou hebben. Bouwen ze dit in België bij de officiële Audi-dealer in? En is er dan een enorm prijsverschil tussen een 1-din en 2-din console? Ik weet ook niet rond welke prijs ik dan zit.

http://www.car-tronic.nl/ Deze firma doet het, iemand ervaring mee toevallig? Maar nogmaals, ik ga liever naar een erkende Audi-dealer.

Bedankt!

Caoimhin heeft naderhand een OEM navigatiesysteem in zijn Audi A3 SB laten steken. Misschien moet je hem daar eens over pm-en...

Comment

Daarvoor moet je bij Fast_Audi zijn.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Daarvoor moet je bij Fast_Audi zijn.
        Lap zenne,ze zen weer achter men gat bezig
        Als je in je A3 al een originele dubbel-din radio hebt zitten,dan is het echt kinderspel,gewoon GPS antenne bijplaatsen ergens op dash,standaard radio bedanken voor zen dienst en GPS RNS-E erin,even met de VAS enkele coderingen checken/aanpassen,en klaar is kees.Heb je geen originele radio,dan moet je middenconsole wat aangepast worden,dubbel din frame inbouwen,airco module weet ik niet of deze aan te passen val voor de dubbel-din frame,en dan nog een canbus-simulator stekker aanschaffen.Let op,bij de nieuwe face-lift A3 zit geen snelheidssignaal meer in de stekker van de ABS zoals we dit voordien aftakten,en momenteel nog geen oplossing voor,Diets en D'ieteren is bezig met het zoeken voor een oplossing,zou ook een interface zijn die moet bijgemonteerd worden.Van de week lange tijd bezig geweest met dit probleem.

Mvg
        Geert

Comment

Oei,ik lees nu pas dat je je wagen nog moet aanschaffen,dus dan zit je met het probleem van dat snelheidssignaal indien je geen originele radio gaat nemen,wat ik persoonlijk zou doen,dan heb je al dubbel-din,bassbox in de koffer,en dubbel-din aircomodule.

Comment

het zal in alle geval beter zijn al een originele radio te nemen als optie,en misschien is het prijsverschil tussen een originele radio en de RNS-E navigatie unit dan ook weer ni zo groot meer,en is het dan toch interesanter mss om die toch als optie te nemen.Zo'n degelijke RNS-E betaal je op het net ook snel 600a700€

Comment

Mij heeft het alles in totaal nog geen 900 euro gekost (installatie bij de Audi dealer inbegrepen). Besteld op Kapaza voor 700 euro als k me niet vergis. Als je voor de installatie bij je lokale dealer wil gaan, vraag wel eens hoe lang ze denken er aan bezig te zijn. Ik was in Dendermonde eens gaan horen en die zeiden 4 uur. Terwijl ze bij Jennes er nog geen 2 uur over gedaan hebben. Ondanks ik dit al van plan was van voor m'n bestelling heb ik wel de radio Concert genomen (omdat ik Bose en dergelijke ook wou). Ik heb de mijne nog (je weet nooit waarvoor dat van pas komt), maar op eBay ofzo geraak je dat anders ook wel nog kwijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                Mij heeft het alles in totaal nog geen 900 euro gekost (installatie bij de Audi dealer inbegrepen). Besteld op Kapaza voor 700 euro als k me niet vergis. Als je voor de installatie bij je lokale dealer wil gaan, vraag wel eens hoe lang ze denken er aan bezig te zijn. Ik was in Dendermonde eens gaan horen en die zeiden 4 uur. Terwijl ze bij Jennes er nog geen 2 uur over gedaan hebben. Ondanks ik dit al van plan was van voor m'n bestelling heb ik wel de radio Concert genomen (omdat ik Bose en dergelijke ook wou). Ik heb de mijne nog (je weet nooit waarvoor dat van pas komt), maar op eBay ofzo geraak je dat anders ook wel nog kwijt.
                En nog steeds tevreden dan,tben ik da den uwe derin gezet heeft hé bij Jennes.
                Greetzz
                Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                  En nog steeds tevreden dan,tben ik da den uwe derin gezet heeft hé bij Jennes.
                  Greetzz
                  Geert
                  I know En nog steeds tevreden ja Ook van de xenon match mistlichten

Comment

Al zou het tof zijn moest er een mogelijkheid zijn om flitspaal locaties weer te geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                      Al zou het tof zijn moest er een mogelijkheid zijn om flitspaal locaties weer te geven
                      Moet je is zoeken op allerlei navi-forums,ik had een hele hoop links hiervan op pc,ma sinds crashke van pc alles kwijt.Ik denk dat er daar zeker info over te vinden is.

Comment

Ik heb nog een vraag aan jullie, ben bezig om een audi A3 1.9 TDI te kopen van 2005,
                        maar natuurlijk wil ik er navigatie in.
                        ik zag al dat deze van 1 dins 250 euro tot 2 dins 600 verkrijgbaar zijn op het web.
                        alleen wil ik het zelf inbouwen en vroeg me af of je een apart paneel moet kopen om je (nood verlichting, beker houder Etc) in te plaatsen.
                        weten jullie hoe dit werkt of hoe ik er aan kan komen.
                        en als jullie nog een mooi adres weten om zo'n navigatie(liefst 2dins) te kopen hoor ik het graag.

Comment

Working...
                        X