Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW Navigatie update

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW Navigatie update

Ik heb de CD met navigatiesoftware Benelux - versie 2001.
    Ik zou deze willen updaten-vervangen door een recentere versie en liefst (west)europa.
    Originele software bij BMW zou iets van 250€ + btw kosten. Naar ik hoorde zou je de originele dvd's van BMW niet kunnen kopiëren.( niet dat ik dat zou doen hoor ).

Iemand een (financieel) interessant idee of nuttige link(s)? Niet te ingewikkeld aub, ik ben geen IT'er.
    Last edited by ; 02/12/2008, 21:46. Reden: verduidelijking

Ik ben via een sloopbedrijf in het bezit geraakt van een DVD Roadmap Europe Professional versie 06-1.
    Wanneer ik deze in mijn Navigatie-afspeler stop, zegt mijn GPS ' no cd avalable'. Natuurlijk niet, mijn exemplaar ( Benelux 2001)is er één van zo'n 260 mb CD, en die Roadmap is een DVD van 3.2 GB.
    Waardoor ik natuurlijk weer een nieuwe vraag heb: Kan ik mijn (navigatie)cd-speler vervangen door een (navigatie)DVD-speler? Of is dit enkel mogelijk via BMW?
    Wie wil de moeite doen om mij te informeren aub?

Comment

CD naar DVD upgrade

Mischien tijd voor een nieuwe wagen?

Ik had daar nog niet in gedachten , maar het moet een groot probleem beginnen worden van de tweedehandsmarkt.

Suggestie : een nieuwe TomTom (of een ander merk) zal goedkoper uitkomen dan je CD up te graden.

Als je het zelf wil doen mag je al beginnen met het dashboard opeen te breken. Als je al weet hoe het moet, ben je zowiezo al een uurtje kwijt . (=geld) + de complete hermontage neemt ook wel wat tijd. Dit door een garage laten doen is veeeeeeel te duur.
      + is de nieuwe DVD compatible met je audio equipment ?
      Kan hij mechanisch de CD vervangen?

Ik zou er niet graag aan beginnen. Ga voor een TomTom!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk Berichten
        Mischien tijd voor een nieuwe wagen?

Ik had daar nog niet in gedachten , maar het moet een groot probleem beginnen worden van de tweedehandsmarkt.

Suggestie : een nieuwe TomTom (of een ander merk) zal goedkoper uitkomen dan je CD up te graden.

Als je het zelf wil doen mag je al beginnen met het dashboard opeen te breken. Als je al weet hoe het moet, ben je zowiezo al een uurtje kwijt . (=geld) + de complete hermontage neemt ook wel wat tijd. Dit door een garage laten doen is veeeeeeel te duur.
        + is de nieuwe DVD compatible met je audio equipment ?
        Kan hij mechanisch de CD vervangen?

Ik zou er niet graag aan beginnen. Ga voor een TomTom!
        wat is dat voor zever

Comment

Bmw navigatie

Ondertussen ben ik al in het bezit geraakt van ALLE cd's van Europa, versie 2008-02 ( voor het MK3 systeem tot ong 2002) en ook van de DVD versie 2008( MK4 systeem vanaf 2002 met DVD) voor Europa.
          Wie "hulp" nodig heeft stuurt mij maar een mailke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk Berichten
            wat is dat voor zever

Als je het zever vind, dat is dat je volste recht, maar zeg dan ook waarom je het zever vindt.

Comment

Dashboard openbreken , waar is dat goed voor?

CD-Rom of DVD-Rom-lezer zitten wel in de koffer bij BMW hoor .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bril Bekijk Berichten
                Als je het zelf wil doen mag je al beginnen met het dashboard opeen te breken. !
                He wat ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten
                  Dashboard openbreken , waar is dat goed voor?

CD-Rom of DVD-Rom-lezer zitten wel in de koffer bij BMW hoor .
                  Kan zijn ,maar niet bij de mijne zit het in het dashboard.
                  de mijne is een 525d 2004 (E60 denk ik). De optie van de zeslader niet genomen, en dus moest dezelfde CD/DVD speler moest dienen voor de GPS.
                  Niet aan te raden dus.

Comment

Hij spreekt over 2001 ... De DVD lezer zal dus in de koffer zitten

Comment

Working...
                    X