Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Clio RS : tuningmogelijkheden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
    Clio RS 197 is 'n hoogtoerig atmosferisch blok. Waar ga jij die druk laten leveren?
    laat hem, timmie zit in zijn eigen wereld. daar zijn clio's allemaal turbo's, zelfs met 4wd durf ik te wedden.
    En daar rijden alle geile sletjes rond met Chevelle's, stingrays, chargers en meer van dat american muscle spul.

    Comment


    • #22
      hee, sorry ze, ik dacht dat het een turbomotor was.
      ma swat, ja frekkel je zult wel gelijk hebben, ik ken niets van auto's.
      heb mijn diplomas gekocht. enz....
      blij nu.

      btw, ksnap u verband eigenlijk ni met die sletjes en chevelles, enz, moogde me wel is uitleggen.
      met u intellectuele uitleg.
      Last edited by Timmie; 12/04/2009, 13:40.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
        hee, sorry ze, ik dacht dat het een turbomotor was.
        ma swat, ja frekkel je zult wel gelijk hebben, ik ken niets van auto's.
        heb mijn diplomas gekocht. enz....
        blij nu.

        btw, ksnap u verband eigenlijk ni met die sletjes en chevelles, enz, moogde me wel is uitleggen.
        met u intellectuele uitleg.
        ik vind gewoon dat je op autotechnisch vlak nogal vaak de bal misslaat terwijl je mij in het alfa 159 met remplobleem topic het volgende noemde:

        iemand die zichzelf nen ottoliefhebber noemt maar nog nooit aan nen otto heeft gesleuteld, en waarschijnlijk zich nog altijd ligt af te trekken op die ferrari foto boven zijn bed.

        ik heb op dit moment tenminste nog IETS van tips aangereikt.

        jij daarintegen bent een verspilling van opslagruimte op de server waar dit forum zich bevind.
        ik heb geen diploma's. en hoe het met de uwe zit interesseert me geen reet. net als uw kennis of wat je het ook wilt noemen. maar als iemand u dan ook terecht wijst omdat je dus de plank misslaat mag je dat altijd zonder meer accepteren. probeer ikzelf ook soms wel eens. Hoewel ik nogal veel overtuigd ben van mijn gelijk. maar voor de rest: even dikke vrienden.

        Comment


        • #24
          nee, frekkel, voor het minste dat ik een antwoord toereikte in dat topic. zijt ge beginnen lachen en liggen afkeuren.

          ge moet nog maar is goed heel dat topic gaan doorlezen.
          en geloof me vrij, plezant is anders.

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
            nee, frekkel, voor het minste dat ik een antwoord toereikte in dat topic. zijt ge beginnen lachen en liggen afkeuren.

            ge moet nog maar is goed heel dat topic gaan doorlezen.
            en geloof me vrij, plezant is anders.
            uw antwoorden in dat topic:
            je hebt een alfa, rij zowiezo geen 160, dit is een uto die zelf niet eens weet wat die aan het doen is.
            auto wegbrengen als schroot ( het blijft een alfa ) krijg je binnekort misschien nog geld voor.
            tis een alfa, dat betekent dat de constructeurs zelf niet weten wat er aan de hand is
            moet ik voortdoen?
            wat denk je dat ik dan afkeur en waarom ik eens lach met u?
            denk dat jij nog eens goed moet lezen. en kom dan nog eens terug.

            Comment


            • #26

              Comment


              • #27
                het grappige is wel dat DDke opt einde ook niet echt happig meer is op alfa, en terecht.

                je hebt een alfa, rij zowiezo geen 160, dit is een uto die zelf niet eens weet wat die aan het doen is.
                btw, de abs stuurdoos denkt nog altijd dat die goed bezig is. ( heb hier dus gelijk in )

                tis een alfa, dat betekent dat de constructeurs zelf niet weten wat er aan de hand is
                hadden ze geen specialist vanuit italie laten afkomen.
                en zit hij niet nog steeds met het probleem ?
                denk dat ik daar alweer gelijk had.
                Last edited by Timmie; 13/04/2009, 00:19.

                Comment


                • #28
                  I present to you

                  Clio R20 by Madeno Racing



                  Madeno Racing Clio R20 technical data :

                  Body / chassis :
                  -type : staal monocoque, volledig in body gelaste veiligheidsrolkooi
                  -aerodynamica : diffuser, achterspoiler (optioneel)
                  -veiligheid: hoodpins voor en achter, motorsport sleepoog voor en achter
                  -veiligheid: voorruit streamer

                  Interieur :
                  - type : volledig race interieur, carbon fiber footrests
                  - stoelen : 2 FIA gekeurde Sabelt of Recaro race stoelen
                  - veiligheid : 2 FIA gekeurde 6 punts veiligheidsgordels, brandblusser
                  - stuur : 350mm suede motorsport stuur incl. stuurnaafverlenger
                  - bekleding : lichtgewicht polyester deurpanelen (optioneel carbon fibre)

                  Motor :
                  - type : 4 cylinder – 16 kleppen
                  - cylinderinhoud : 1998 cc
                  - boring x slag : 82.7 x 93 mm
                  - ECU : Sagem 3000
                  - max. motorvermogen : 197 pk ( tot 230 pk optioneel )
                  - max. koppel : 230+ Nm
                  - max. toerental : 7500 rpm

                  Aandrijflijn :
                  - type : voorwielaandrijving
                  - versnellingsbak : close ratio 6 versnellingsbak
                  - differentieel : sperdifferentieel (optioneel)
                  - koppeling : sintermetaal koppelingsplaat en verzwaarde drukgroep (optioneel)

                  Onderstel :
                  - volledig in rij-hoogte verstelbare upside down coilover suspension kit, met verstelbare
                  in en uitgaande dempingskarakteristiek,lineaire veren,trackday setup
                  - aluminium topmounts incl. uniballs (optioneel)
                  - bumpsteerkit vooras
                  - stabilisator op vooras
                  - afstelmogelijkheden: rij-hoogte, sporing, camber, caster

                  Remmen :
                  - remschijven voor: 312 mm inwendig geventileerd
                  - remtangen voor: Brembo 4 zuiger remtangen
                  - remblokken voor: race-compound
                  - remschijven achter: 300mm
                  - remtangen achter: Renault Sport
                  - remblokken achter: sport compound
                  - remleidingen: Teflon/edelstaal remleidingen voor en achter
                  - remvloeistof: DOT 5.1

                  Wielen/banden :
                  - 7.5 x 17 Renault Sport lichtmetalen wielen (8.0 x 17 Speedline corse optioneel)
                  - 32 mm spacerset voor en achter, geanodiseerd aluminium
                  - tapeinden en wielmoeren voor en achter
                  - banden: 215/45-17 Toyo R888

                  Afmetingen :
                  - lengte: 3986 mm
                  - breedte: 2025mm
                  - hoogte: 1480mm
                  - wielbasis: 2585mm
                  - spoorbreedte voor: 1538mm
                  - spoorbreedte achter: 1520mm
                  - ledig gewicht: 1160 kg
                  - inhoud brandstoftank: 55 liter

                  Prijzen :
                  Clio R20 nieuwprijs compleet inclusief conversie-kit, opbouw en preparatie vanaf € 38.450,00
                  (incl. BPM , excl. BTW) zakelijke lease mogelijk

                  R20 conversie-kitprijs incl. opbouw en preparatie vanaf € 16.706,00 (excl. BTW)
                  op basis van een standaard Clio RS vanaf bouwjaar 2006


                  Meer info en originele website: www.clior20.nl


                  Iemand een dikke 16k euro voor mij ?

                  Comment

                  Working...
                  X