Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar te verkrijgen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waar te verkrijgen ?

Om mijn motor-setup n beetje te verfijnen (met het oog op n turbo-upgrade) ben ik op zoek naar volgende zaken :

- MSD ignition coil, type 8224
    - Magnacor KV85 bougiekabels, type 45349
    - RC injectoren, types PL2-0370 & SL4-0270
    - bougies Denso IW22 (iridium)

Iemand enig idee waar ik dit in Belgie/Nederland kan vinden (eventueel online) ?

Uiteraard te vinden en online te bestelklen bij de fabrikant, maar blijkbaar kost versturen vanuit de States naar Belgie n arm en n been :S (vb injectors = 93 $ verzendkosten)

Alvast bedankt !

Volgend site kan je misschien wel helpen:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
      Volgend site kan je misschien wel helpen:

http://www.mhrtuning.be/produkten.html
      dank je, heb alvast n mailtje gestuurd ...

Comment

speedshop belgium.

stukken van msd kan je ook via summitracing verkrijgen. maar dan wel ineens met genoeg onderdelen erbij kopen dat je niet teveel aan verzendingskosten moet betalen
        u bougies, gewoon in een tabel opzoeken welke boegies van een ander merk ( bosch/ngk/champion) ermee overeenkomen. ge kunt zoon tabellen terugvinden opt internet
        zelfde geld voor injectoren.
        Last edited by Timmie; 16/12/2008, 15:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
          speedshop belgium.

stukken van msd kan je ook via summitracing verkrijgen. maar dan wel ineens met genoeg onderdelen erbij kopen dat je niet teveel aan verzendingskosten moet betalen
          u bougies, gewoon in een tabel opzoeken welke boegies van een ander merk ( bosch/ngk/champion) ermee overeenkomen. ge kunt zoon tabellen terugvinden opt internet
          zelfde geld voor injectoren.

Dank je, mails zijn verstuurd

Comment

Working...
          X