Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"Montage-attest verbouwing" bij verlaging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Montage-attest verbouwing" bij verlaging

Kan je ergens op het internet een blanco formulier downloaden van een montage attest?

Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Of ietske scherper, in bijlage 1 van dit document:
      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Nice

Comment

kheb hier nog zo'n leeg liggen ,dat eindelijk es ingevuld moet raken van den golf al die papierrommel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Kan je ergens op het internet een blanco formulier downloaden van een montage attest?
            Daar ga je niet ver mee komen, vrees ik... Want de officiële attesten worden in 3-voud opgemaakt (in 3 verschillende kleuren)
            Gewoon aanvragen bij de invoerder van het merk van verlaging dat onder de wagen zit..

Mvg,
            =================
            2016 Skoda Octavia RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk Berichten
              Dat heb ik vanmiddag ook al gezien...maar 't is een voorbeeld maar geen exacte kopie
              Heb hier voor m'n neus een echt exemplaar liggen (wel al ingevuld voor een andere wagen) en dat is toch nog anders. Uiteraard in grote lijnen 't zelfde maar enkele logo's, nummer van't papier zelfs....enzo staan er niet op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                Daar ga je niet ver mee komen, vrees ik... Want de officiële attesten worden in 3-voud opgemaakt (in 3 verschillende kleuren)
                Gewoon aanvragen bij de invoerder van het merk van verlaging dat onder de wagen zit..

Mvg,
                Raar...m'n veren zijn van Novitec (nederlandse fabrikant). Ik heb ten tijde van m'n bestelling contact gehad met een persoon ivm mijn verzending enz. Ik heb toen ook de vraag gesteld of ik een montage attest bij kreeg.
                Als antwoord kreeg ik dat diegene dat de verlaging monteert zo'n attest moet afleveren en dat Novitec dat dus niet afleverd.

Dat diegene dat dan moet invullen weet mijn gat ook. Maar heeft elke verlagingsboer dan zo'n boek met zo'n hoop attesten liggen dan?

Ik belde enkele weken terug met iemand die best al wat karren tegen de grond heeft gelegd voor al wat personen (vooral Sega z'n karren)
                Die vertelde me net hetzelfde als u. De fabrikant moet zo'n montage attest afleveren. Die persoon werkt steeds met eibach veren, blijkbaar zit dat daar al ineens bij.

Dit haalde ik van de site van GOCA

Vereiste documenten?
                Teneinde de keuring van het voertuig te kunnen aanvatten, dienen twee documenten: het montageattest en het validatieverslag voorgelegd te worden.
                Het montageattest dient de klant aan te vragen bij de verbouwer, die op zijn beurt dit attest zal opvragen bij de Federaties :
                Federauto (verdere info www.federauto.be – Federauto Dienst Boekhouding Woluwedal 46 bus 9 1200 Brussel tel: 02/778 62 00 fax: 02/778 62 22 ),of
                De bond van de Garagisten Beroepsverenigingen : (J.Wybrandlaan 40, 1070 Brussel tel: 02/529.59.29 fax:02/529.59.25).
                Het validatieverslag kan de klant eveneens opvragen bij de verbouwer. De verbouwer zal het opvragen bij de invoerder die de vraag richt aan GOCA. GOCA stuurt het origineel verslag naar de invoerder. Deze laatste stuurt een gecertificeerde kopie naar de verbouwer die het document overhandigd aan de klant.

't klopt dus wel degelijk dat Novitec zélf een montage attest moet meegeven.
                Validatieverslag heb ik reeds.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                  kheb hier nog zo'n leeg liggen ,dat eindelijk es ingevuld moet raken van den golf al die papierrommel
                  Kom, afgeven.

Voor nen oldtimer maakt al die zever niet uit

Comment

Ook belde ik met niemand minder dan Nuvolati (bekend bij sommigen)
                    Die had vroeger op z'n 147 ook veren van Novitec.

Hij kwam bij de keuring aan met alleen z'n validatieverslag. Uiteraard niet genoeg wees de keurder hem.
                    Maar...geen probleem zei die gast, waarop Nuvolati een blanco montage verslag mee kreeg van die keurder!
                    Dus mss dan toch te krijgen op de keuring? Wie weet...

Eerst eens Novitec mailen met het bijhorende stukje tekst van GOCA

Comment

Ook belde ik met niemand minder dan Nuvolati (bekend bij sommigen)
                      Die had vroeger op z'n 147 ook veren van Novitec.

Hij kwam bij de keuring aan met alleen z'n validatieverslag. Uiteraard niet genoeg wees de keurder hem.
                      Maar...geen probleem zei die gast, waarop Nuvolati een blanco montage verslag mee kreeg van die keurder!
                      Dus mss dan toch te krijgen op de keuring? Wie weet...

Eerst eens Novitec mailen met het bijhorende stukje tekst van GOCA
                      mss stond hij der gelijk op diene foto met z'n scheve klak en die nummerplaathouder vast.
                      dacht diene v/d keuring mss van "aiai, laat ik het 'm maar gauw meegeven....."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                        mss stond hij der gelijk op diene foto met z'n scheve klak en die nummerplaathouder vast.
                        dacht diene v/d keuring mss van "aiai, laat ik het 'm maar gauw meegeven....."

Daar hebde ook wel een punt

Swat....mailtje is verzonden naar Novitec. Da meiske met wie ik toen contact had gaat dat regelen. Alleen weet ze dat nog niet.

Comment

Validatieverslag heb ik reeds.
                          wat is dan juist 't probleem? lezen is blijkbaar erg moeilijk, zo midden in de nacht. zo'n montage-attest houdt niks in. de bijlage hierboven volstaat in principe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bucky Laplasse Bekijk Berichten
                            wat is dan juist 't probleem? lezen is blijkbaar erg moeilijk, zo midden in de nacht. zo'n montage-attest houdt niks in. de bijlage hierboven volstaat in principe.
                            Montage attest heb ik ook nodig zodat ik dat kan laten invullen hé
                            Ik heb beide nodig om in orde te zijn.

Comment

Antwoord Novitec

Geachte heer,

Zoals reeds eerder gemeld dient het montageattest bezorgd te worden door degene die de set inbouwt!

Dit staat ook vermeld in het citaat dat u me toestuurde van de GOCA!!

‘HET MONTAGEATTEST DIENT DE KLANT AAN TE VRAGEN BIJ DE VERBOUWER” Die dit op zijn beurt zal opvragen bij de Federatie!!

Dit is ook heel logisch, want wij weten natuurlijk niet hoe iemand het inbouwt , daar kunnen wij geen rapport over verstrekken!!

Wij leveren sinds enkele jaren de GOCA attesten in België en nog nooit heeft iemand ons een montageattest gevraagd.

U zult zich dan toch moeten melden bij de inbouwer.

Met vriendelijke groeten

Ellen Notermans

Wij zijn gesloten van 24/12 13.00uur tot 5/1/2009.
                              Blijkbaar heb ik dat stukje GOCA tekst dat toch verkeerd geïnterpreteerd. Novitec hoeft dus toch geen montage attest af te leveren. Een verlager moet zoiets dus in huis hebben liggen om dan in te vullen en aan de klant af te geven...

Comment

Sebiet eens snel bij m'n bandenboer passeren. Hopelijk kan die me zo'n formulier geven

Comment

Montage attest te verkrijgen bij de lokale bandenboer.
                                  Kostprijs: 50€!

Comment

Montage attest heb ik ook nodig
                                    Blijkbaar heb ik dat stukje GOCA tekst dat toch verkeerd geïnterpreteerd.
                                    ahhahahaha. (nemo-lachje)

Comment

kopie van zo'n atttest te koop
                                      25euri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichten
                                        kopie van zo'n atttest te koop
                                        25euri

spijtig dat al die zever op nummer is

Comment

Working...
                                        X