Mededeling

Collapse
No announcement yet.

cruisecontrol aftermarket audi A4 avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• cruisecontrol aftermarket audi A4 avant

Moet dit topic in techniek of aftermarket ... Geen idee.

Mijn vraag: is het mogelijk om een cruisecontrol te laten plaatsen ? Dit is mn wagen http://www.autoforum.be/showthread.php?t=35863

Iemand een idee van de kostprijs ?

Thx

Voor zover ik weet is naplaatsen op deze modellen eenvoudig.

Er dient enkel en andere richtingaanwijzer (of hoe noemt ge zoiets, die stok aan de linkerkant achter het stuur ) vervangen te worden door een met de bediening voor de CC op en wat prutsen met de VAGCOM.

Dacht dat ze in de garage iets van 250 euro zeiden om het te installeren op onze A6, dus zal wss in dezelfde lijn liggen voor uw A4.

Member Rosse of Fast_Audi (zijn beiden monteurs in een VAG-garage als ik me niet vergis) zullen daar wel meer over weten.

Comment

Heb het ook laten monteren in m'n bietel.

Kost inderdaad rond de 250 euro

half uurtje werk

Comment

Bij de dealer kost dit idd rond de 250 EUR.

De hendel zelf kost eigenlijk maar rond de 70 EUR of zo.. maarja werkuren bij een dealer zijn zeer duur..

Comment

thx voor de tips mannen .... voor 250 euro kan ik niet sukkelen en ga ik dat direct bestellen

Comment

Je hoeft enkel de extra hendel voor CC bij te laten plaatsen links onder je hendel voor richtingaanwijzers en de onderste bekleding voor de stuurkolom aangezien de uitsparing voor de CC hendel er niet is in uw bekleding,maar in sommige gevallen moet ook de stuurkolomelektronica eenheid vervangen worden,kost iets van een 160€ extra dan dacht ik.Verder gewoon na plaatsen van schakelaar met de VAS activeren en cruisen maar.
            Ik dacht dat als je boordcomputer hebt en/of multifunctie stuurwiel je de stuurkolomelektronica niet hoeft te vervangen.

Mvg

Geert

Comment

Working...
            X