Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorste zijruiten tinten ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zijn in elk geval verboden:
    1
    aanbrengen van tinten en folies op voorste zijruit en voorruit (uitgezonderd zonneband)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
      Onder geen enkele voorwaarde?

Iemand al voor tegengehouden? Boete?
      denk niet dat ge er mee door de keuring graakt, het is idd zoals krizie zegt alleen de achterste en zijramen die getint mogen zijn, en ook nog een boord bovenaan de voorruit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
        Ah, er staat folies, maar wat met coaten (bakken?)

edit: F*ck, tinten staat er ook bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
          denk niet dat ge er mee door de keuring graakt, het is idd zoals krizie zegt alleen de achterste en zijramen die getint mogen zijn, en ook nog een boord bovenaan de voorruit
          Dat is geen probleem, tweedehands ruitjes kopen bij de afbraak en voor de keuring rap verwisselen...

Ik ga het gewoon direct vragen, hoeveel is de boete als de voorste getint zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi 001 Bekijk Berichten
            Dat is geen probleem, tweedehands ruitjes kopen bij de afbraak en voor de keuring rap verwisselen...

Ik ga het gewoon direct vragen, hoeveel is de boete als de voorste getint zijn ?
            geen flauw idee, maar je wordt zowat non-stop tegengehouden...
            vrienden van me hebben het ook opgegeven. meestal een waarschuwing en binnen X-aantal dagen gaan tonen dat uw gewone ruiten er weer inzitten.

meer miserie mee dan wat anders, niet aan beginnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
              geen flauw idee, maar je wordt zowat non-stop tegengehouden...
              vrienden van me hebben het ook opgegeven. meestal een waarschuwing en binnen X-aantal dagen gaan tonen dat uw gewone ruiten er weer inzitten.

meer miserie mee dan wat anders, niet aan beginnen

Comment

• Waarom is dit nodig ? Ge kunt toch zo lelijk niet zijn dat ge beschaamd bent om gezien te worden ??
                Last edited by ; 08/09/2008, 21:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                  Waarom is dit nodig ? Ge kunt toch zo lelijk niet zijn dat ge beschaamd bent om gezien te worden ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                    En hoe groot mag een zonneband zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      Sorry, was even vergeten dat er geen domme vragen zijn, alleen maar domme antwoorden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                        En hoe groot mag een zonneband zijn?
                        de groote van u zonnekleppen als ze tegen de ruit staan.

Comment

Ah, danku. Toch nog iets nuttig geleerd vandaag

Ik persoonlijk vond tinten van ruiten onnodig, maar sinds m'n pa een Range Rover heeft ben ik dat getint glas dankbaar. Kwestie van temperatuur achteraan maakt het best wat uit.

Comment

Bij mij was die zonneband kleiner, en toch noteerde die gasten "tuning, zonneband"

Moesten ze dat niet doen, ik zou ze die 9 euro boete, geven als tip, ze hebben het nodig.
                            Hij was niet OEM, OK, ik ben ook niet OEM, maar voor mij geven ze geen boete

Zeg tdi, welk deel van het woord "neen" begrijp je niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Bij mij was die zonneband kleiner, en toch noteerde die gasten "tuning, zonneband"

Moesten ze dat niet doen, ik zou ze die 9 euro boete, geven als tip, ze hebben het nodig.

nog maar eens een bewijs dat gans die tuningkeuring geldklopperij is .
                              maar dat is een andere discussie.

Comment

• Topic verplaatst en samengevoegd met een reeds bestaand topic.
                                Hier vind je ook info.
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

nog maar eens een bewijs dat gans die tuningkeuring geldklopperij is .
                                  maar dat is een andere discussie.
                                  Het grappige is dat die boetes belachelijk klein zijn

Sebiet geven ze u een boete als je een VTM-sticker op uw koffer plakt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten

tuurlijk krijg je een tuningrapport want het is niet origineel. de zonneband mag gewoon niet verder komen dan uw zonnekleppen.
                                    't is niet omdat je 9€ zou betalen dat die zonneband tot halverwege je venster mag komen.

en het is idd soms raar. ik had reklame hangen op mijn voorruit (merk van monturen) en krijg een tuningrapport. de week later ga ik met men vrouw haar wagen met dezelfde sticker en rara. geen rapport

Comment

• Het tinten van de voorste ruiten is dus verboden, maar ik vraag mij af hoe dit dan te rijmen valt met bv de Avantgarde-modellen van Mercedes, waar de ruiten blauw getint zijn (dacht 10%).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                                        Het tinten van de voorste ruiten is dus verboden, maar ik vraag mij af hoe dit dan te rijmen valt met bv de Avantgarde-modellen van Mercedes, waar de ruiten blauw getint zijn (dacht 10%).
                                        da's OEM

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door piet-snot Bekijk Berichten
                                          da's OEM
                                          En dan mag het?

Dus stel je kan OEM volledig getinte ruiten kopen voor vooraan, dan mag je ze plaatsen?

Comment

Working...
                                          X