Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voorste zijruiten tinten ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
    Het tinten van de voorste ruiten is dus verboden, maar ik vraag mij af hoe dit dan te rijmen valt met bv de Avantgarde-modellen van Mercedes, waar de ruiten blauw getint zijn (dacht 10%).
    Hiervoor werd een pvg voor afgeleverd.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
      En dan mag het?

Dus stel je kan OEM volledig getinte ruiten kopen voor vooraan, dan mag je ze plaatsen?
      OEM dingen moeten gekeurd worden voor elke specifieke markt, bvb. de Belgische

Dus, tenzij dat ze niet wakker zijn op dat moment, is er geen reden om aan te nemen dat het plots wel zou mogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Bij mij was die zonneband kleiner, en toch noteerde die gasten "tuning, zonneband"

Moesten ze dat niet doen, ik zou ze die 9 euro boete, geven als tip, ze hebben het nodig.
        Hij was niet OEM, OK, ik ben ook niet OEM, maar voor mij geven ze geen boete

Zeg tdi, welk deel van het woord "neen" begrijp je niet ?
        Check mijn laatste post waar ik het opgegeven heb

Ik zou dat vooraan handig vinden voor als de zon in uw ogen schijnt, om de wagen in de zon wat koeler te houden want bij mij achteraan helpt dat serieus en zou het ook fermer vinden omdat het achteraan ook getint is en dan past alles samen.

Comment

Working...
        X