Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ps: je voorste ramen tinten mag enkel als ze gebrand worden en met de nodige attesten. geen enkele andere vorm van je voorste ramen tinten is toegelaten.
al je andere ramen mogen getint worden op voorwaarde dat ze niet te reflecterend zijn.
MVG
Dat was wat ik ook al meende te weten. Nas vertelde me dat.
Heeft iemand een link naar de website van 'n bedrijf dat ruitcoating doet (of bakt, whatever) ?
Ps: je voorste ramen tinten mag enkel als ze gebrand worden en met de nodige attesten. geen enkele andere vorm van je voorste ramen tinten is toegelaten.
al je andere ramen mogen getint worden op voorwaarde dat ze niet te reflecterend zijn.
MVG
Waar staat dat ergens bij je link misschien??? Voorste ruiten mogen NIET meer getint worden, zo simpel is dat!
Zoals ik reeds gezegd heb:
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
Tja, coating is een tijdje toegelaten geweest he, met attesten (tot 2003 dacht ik) en dan inees niet meer.
Vind het onnozel, mensen die gecoate ruiten hebben met attest van voor die datum mogen daar nog steeds mee rondrijden en geraken zonder problmen door de keuring, en andere mensen mogen het niet.
Terwijl het duidelijk genoeg is dat het veel veiliger is om met lichtjes getinte ruiten rond te rijden, de zon zal je immers veel minder veblinden, en als het donker is is de zichtbaarheid ook nog heel goed!!!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Mag idd ni vooraan opzij. Behalve, en das speciaal gedaan voor politiekers enz volgens mij, als je da bij een bepaald iemand laat doen EN je daar dan ook nog 'ns een goede (naar hun zin waarschijnlijk) reden voor hebt.
Mag idd ni vooraan opzij. Behalve, en das speciaal gedaan voor politiekers enz volgens mij, als je da bij een bepaald iemand laat doen EN je daar dan ook nog 'ns een goede (naar hun zin waarschijnlijk) reden voor hebt.
Geef mij eens een politieker wiens dienstauto getinte ruiten vooraan heeft ?
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
bij ons in kapellen heeft de politie een soort van spiegelende voortse zijruiten...je kan er alleen loodrecht doorkijken, onder een hoek krijg je spiegeleffect
Gaat het er eigenlijk van komen dat coating van de voorste zijruiten nog terug toegelaten gaat worden???
Want ik heb (lang gelenden) gehoord dat ze daarmee bezig waren om dat terug erdoor te krijgen, maar heb d'r niks meer over gehoord
Comment