Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Suggesties voor chroom velgen bmw 1-reeks??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Suggesties voor chroom velgen bmw 1-reeks??

Iemand suggesties welk merk en eventueel foto's voor velgen op BMW 1-reeks? Ben op zoek voor komende zomer voor ietwat unieke velgen (niet zo van die velgen dat ge 10 keer tegenkomt als ge naar den bakker rijdt) Had in gedachten 18à19".

Voorstellen zijn welkom!

Le

Mans

Comment

GREEN chroom aub!!!

De BMW performance-velgen voor de 1-serie!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
        Le

mans
        Voor een eend zijn er betere keuzes imo...

Comment

Oh nee geen chroom please, dat gaat het totaalbeeld van die prachtige 1 verpesten. Liefst OEM, anders BBS ofzo, maar toch geen chroom
          (die van de LSE 18" (styling 216 geloof ik), zie je niet veel en zijn prachtige velgen)
          bvb
          Last edited by stradge; 02/01/2009, 02:44.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
            Oh nee geen chroom please, dat gaat het totaalbeeld van die prachtige 1 verpesten. Liefst OEM, anders BBS ofzo, maar toch geen chroom
            (die van de LSE 18" (styling 216 geloof ik), zie je niet veel en zijn prachtige velgen)
            bvb
            http://www.kapaza.be/Auto_onderdelen...en_Runfla.html
            Zou ik ook voor gaan. De perfecte velg voor onder een 1.
            Zie maar hoe mooi die uitkomen op gTa zijn 1 serie
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
              Zou ik ook voor gaan. De perfecte velg voor onder een 1.
              Zie maar hoe mooi die uitkomen op gTa zijn 1 serie
              Imo zijn de performance velgen toch nog een stuk geiler...

Comment

BBS Le Mans LM 8,5x19 & 9,5x19 ET35

BMW Performance 18" 225/245

Ik post straks meer fotokes ver vergelijk.. mer heb ni veel tijd...
                Last edited by ; 02/01/2009, 15:26.

Comment

kan je niet gewoon de originele chromeren.
                  en dan zien hoeveel man door heeft wat er nu zo anders is aan je wagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    GREEN chroom aub!!!

De BMW performance-velgen voor de 1-serie!

Zijn dit de nieuwe performance velgen?

Comment

bvb
                      lijkt me een beetje te gewoon maar als jullie foto's hebben van 1-series met mooie velgen,voel jullie vrij om deze te posten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                        Zijn dit de nieuwe performance velgen?
                        Neen. Dit zijn de performance velgen voor de 1-serie.

De performance velgen voor de 3-serie zijn ook übergeil maar weet niet of die te plaatsen zijn onder een 1-serie.

Comment

Ga eens kijken op de site van BSA
                          die maken heel veel chroomvelgen en zijn schappelijk van prijs. elke bandenboer kan ze wel leveren.
                          wimoptiek.be op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cody_772 Bekijk Berichten
                            (niet zo van die velgen dat ge 10 keer tegenkomt als ge naar den bakker rijdt)

Voorstellen zijn welkom!
                            De velgen dat je nu hebt ga je nooit op een andere 1 serie tegenkomen denk ik .
                            Wel spijtig dat je ze wilt verandeen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                              Neen. Dit zijn de performance velgen voor de 1-serie.

De performance velgen voor de 3-serie zijn ook übergeil maar weet niet of die te plaatsen zijn onder een 1-serie.
                              DE performance velgen voor de 3-reeks, zijn dezelfde als deze van de 1-reeks hoor...
                              enkel zijn ze 1 maatje groter.
                              19" ipv 18" (en andere ET), maar normaal passen die

Comment

bvb
                                Auch. Zeer duur...
                                Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                  DE performance velgen voor de 3-reeks, zijn dezelfde als deze van de 1-reeks hoor...
                                  enkel zijn ze 1 maatje groter.
                                  19" ipv 18" (en andere ET), maar normaal passen die
                                  Die passen zeker. Heeft gTa hier nog geplaatst.

Zie topic "welke (19"?) velgen onder een 1-serie" of zoiet was het...
                                  Volvo V60 D3 R-design

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                    De velgen dat je nu hebt ga je nooit op een andere 1 serie tegenkomen denk ik .
                                    Wel spijtig dat je ze wilt verandeen .
                                    Ga de huidige velgen nooit weg doen hoor Nemo, maar ben gewoon eens aant uitkijken voor een nieuw paar voor eventueel tijdens de zomer. Mijn huidige zijn inderdaad uniek maar vergt veel werk om ze schoon te krijgen en zeker die gepolierde rand (in de winter wordt deze zo vuil dat ik soms een halfuur per velg moet schrobben)

Comment

Das dan teken dat ge die ni correct onderhoud
                                      Gebruik de juiste producten, en zet ze in de wheelwax....
                                      Ik verwijs u graag door naar de detailing topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                        Das dan teken dat ge die ni correct onderhoud
                                        Gebruik de juiste producten, en zet ze in de wheelwax....
                                        Ik verwijs u graag door naar de detailing topic
                                        De velg zelf heb ik geen problemen mee maar de polierde rand is altijd een nachtmerrie om deze te cleanen, misschien dat ik ze deze zomer nog eens herpolier. In de zomer heb ik daar geen last van gehad

Comment

Working...
                                        X