Even advies vragen over velgen.
Zo'n 2 weken geleden had ik verlof en ben ik op zoek gegaan naar nieuwe velgen voor mijn Mercedes sportcoupe 1.8 Kompressor.
Nu ik heb AMG velgen gevonden (18inch) met 4 nieuwe banden erbij (lage profiel) voor 800€
Waarom het zo goedkoop is is gewoon omdat ik en mijn vader daar in die garage al jaren vaste klant zijn.
Bij hem altijd banden gewisseld enz...
Nu vroeg ik mij af ofdat het lukt op mijn auto 18'' zetten want ik hoor hier en daar dat er niet veel plaats zou zijn in mijn wielkassen ofzo....?
Op het moment zitten de volgende banden en velgen erop
vanvoor 205/55/R16
vanachter225/50/ZR16
op het moment zijn dat dus gewone mercedes 16'' velgen.
de banden zouden N1600 zijn heeft die persoon daar in de garage gezegt...
Lukt het nu om 18'' velgen erin te steken?
en ten tweede wat kan ik verwachte als ik dit doe? Zal de auto minder comfortabel zijn? harder? enz....
Zo'n 2 weken geleden had ik verlof en ben ik op zoek gegaan naar nieuwe velgen voor mijn Mercedes sportcoupe 1.8 Kompressor.
Nu ik heb AMG velgen gevonden (18inch) met 4 nieuwe banden erbij (lage profiel) voor 800€
Waarom het zo goedkoop is is gewoon omdat ik en mijn vader daar in die garage al jaren vaste klant zijn.
Bij hem altijd banden gewisseld enz...
Nu vroeg ik mij af ofdat het lukt op mijn auto 18'' zetten want ik hoor hier en daar dat er niet veel plaats zou zijn in mijn wielkassen ofzo....?
Op het moment zitten de volgende banden en velgen erop
vanvoor 205/55/R16
vanachter225/50/ZR16
op het moment zijn dat dus gewone mercedes 16'' velgen.
de banden zouden N1600 zijn heeft die persoon daar in de garage gezegt...
Lukt het nu om 18'' velgen erin te steken?
en ten tweede wat kan ik verwachte als ik dit doe? Zal de auto minder comfortabel zijn? harder? enz....
Comment