Mededeling

Collapse
No announcement yet.

folie-wrap

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• folie-wrap

kent iemand deze firma,
    of nog beter, een goed/betrouwbaar alternatief in .BE?????

Ja er is in Belgie ook zo'n firma maar ik vind z'n website niet meer terug .

Comment

Iemand ervaringen met een hele wagen te Wrappen?
      Men 500 is half in de folie gezet, maar nu het wit toch wel wat sporen heeft van de natuur denk ik aan een volledige wrap, na de winter, een rode wagen die 2 jaar half beplakt is geweest gaat onmogelijk terug zijn rode kleur aannemen zonder kleurverschil, & men voorkant ziet er ook niet meer uit in de zon! Dus een volledige wrap (met bedrukking) lijkt me wel een ideale oplossing!

Iemand ervaring met bedrijven? En het onderhoud?
      Een matezwarte met een leuk motief(heb al iets in gedachten, er volgen zeker wel wat photoshops als ik tijd heb!) zie ik zeker zitten & anders zal ik zowiezo toch voor een opvallende kleur gaan!

& voor hoelang denken jullie dat ik dan gesteld ben?

Comment

alles eraf halen en naar de detailer gaan, niks kleurverschil meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          alles eraf halen en naar de detailer gaan, niks kleurverschil meer
          Daar geloof ik niet in, het is de rode lak die kleur verliest in de zon, dus het vlak onder de sticker gaat echt wel donkerder zijn denk ik, ik vermoed dat je dat steeds gaat blijven zien...
          Ik wil hier de mening van een full-time detailer wel eens horen

Comment

Je kan als de wagen gedetailed is, nog altijd een folie laten plakken.
            BMW = Freude Am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
              Iemand ervaringen met een hele wagen te Wrappen?
              Men 500 is half in de folie gezet, maar nu het wit toch wel wat sporen heeft van de natuur denk ik aan een volledige wrap, na de winter, een rode wagen die 2 jaar half beplakt is geweest gaat onmogelijk terug zijn rode kleur aannemen zonder kleurverschil, & men voorkant ziet er ook niet meer uit in de zon! Dus een volledige wrap (met bedrukking) lijkt me wel een ideale oplossing!

Iemand ervaring met bedrijven? En het onderhoud?
              Een matezwarte met een leuk motief(heb al iets in gedachten, er volgen zeker wel wat photoshops als ik tijd heb!) zie ik zeker zitten & anders zal ik zowiezo toch voor een opvallende kleur gaan!

& voor hoelang denken jullie dat ik dan gesteld ben?
              Ik heb je 500 zondag namiddag in de Bergstraat in Heist-op-den-Berg zien staan?

Comment

Ik was ook net aan't kijken naar die wraps, en botste op deze: http://www.skinzwraps.com/ . Vooral zijn gallery is impressionant: http://picasaweb.google.com/skinzwraps

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Driesb Bekijk Berichten
                  Daar geloof ik niet in, het is de rode lak die kleur verliest in de zon, dus het vlak onder de sticker gaat echt wel donkerder zijn denk ik, ik vermoed dat je dat steeds gaat blijven zien...
                  Ik wil hier de mening van een full-time detailer wel eens horen
                  2,5 jaar zou toch geen kleurverschil mogen geven imo

Comment

Blijf op de hoogte van het laatste autonieuws en lees onafhankelijke rijtesten van de nieuwste modellen. Bij Autofans vind je alles over auto’s, van reviews tot de nieuwste trends in de autowereld.

Comment

Iemand ervaring met wrapping van volledige wagens met Belgische bedrijven?

Portfolio
                      | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Het is geen volledige wrap, maar het groen & geel heb ik zelf aangebracht. De folie houdt tot 7 jaar zijn kleur en kleefkracht. Nu nog vooraan de "striping" doortrekken..

Net zoals in je link, alles wat je nodig hebt is de folie, een haardroger en veel geduld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                          Iemand ervaring met wrapping van volledige wagens met Belgische bedrijven?
                          ketchonaise.be heeft er wel ervaring mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                            ketchonaise.be heeft er wel ervaring mee
                            Je bedoelt waarschijnlijk deze?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                              Je bedoelt waarschijnlijk deze?

http://www.ketchonaise-graphics.com
                              Ik heb ze eens gecontacteerd en ze rekenen 120€/m² excl. BTW voor digitale print/car wrapping. Valt nog best goed mee. Plaatsingskosten wel niet inbegrepen.

Portfolio
                              | Dequalized | Geïnteresseerd in een fotoshoot? PM!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dequal Bekijk Berichten
                                Ik heb ze eens gecontacteerd en ze rekenen 120€/m² excl. BTW voor digitale print/car wrapping. Valt nog best goed mee. Plaatsingskosten wel niet inbegrepen.

.. dan vraag ook eens hoeveel m2 ze voor een auto gebruiken. Volgens mij valt de prijs dan toch niet bepaald mee, ervan uitgaande dat je voor gewone wrapfolie (1 kleur, dus niet geprint) gaat! Normaal gezien moet er prijsverschil zitten tussen digital print en gewoon wrapfolie.

Als ik heel globaal reken voor mijn auto in gewone folie te wrappen, kan ik hem voor hetzelfde geld in DE incl. plaatsing en BTW laten doen.

Comment

Zijn er toevallig ondertussen al enkelen die gewerkt hebben met Ketchonaise? Of ondertussen nog enkele andere tips?

Mijn werkgever zou bij wijze van reclame ook een auto willen wrappen en ik ging er even voor rondhoren.
                                  nls2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                                    Zijn er toevallig ondertussen al enkelen die gewerkt hebben met Ketchonaise? Of ondertussen nog enkele andere tips?

Mijn werkgever zou bij wijze van reclame ook een auto willen wrappen en ik ging er even voor rondhoren.
                                    Wij werken veel met Ketchonaise, en die levert top werk af !

Niet goedkoop, maar hij is wel 3 keer zolang aan bezig dan normaal.
                                    Hij demonteert alles om alle hoekjes en kantjes af te kunnen werken, dat neemt tijd maar maakt ook het verschil.

Zeg maar dat Wax-it je naar daar gestuurd heeft

Als je wat werk van hem wil zien, hij heeft zelf 3 gewrapte wagen, en er rijden er 2 van rond in Knokke. De matte range rover en de mini van Masons zijn door hem gedaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten

Mannen leveren zeer goed werk. Zoals gezegd niet de goedkoopste maar dat is niet meer dan normaal als je kwaliteit wil leveren.

Comment

Working...
                                      X