Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De bomma driftklaar zetten ?!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De bomma driftklaar zetten ?!

Zoals velen weten ben ik in het bezit van een oude E28 525i.

Ik heb deze wagen enkel te koop aangeboden op het forum. Ik zou deze eigenlijk liever houden maar er lopen nog personen rond in m'n huis en die denken daar iets anders over. Toch doe ik niet veel moeite om die kar verkocht te krijgen.

Nu ik geproefd heb van een Driftdagje is er zin naar meer en vroeg ik me af of het mogelijk zou zijn om de bomma ervoor te prepareren ?!

Bomma heeft een automaat. Dat is al één probleem. Valt dat makkelijk om te bouwen? en is dat schappelijk van prijs. En wie doet zo'n dingen of heeft er ervaring mee?! Bomma staat ook hoog op haar poten. Dus daar moeten we ook iets aan doen. En dan nog een redelijk gewicht. Ook daar valt wat aan te doen natuurlijk. Maar waar? Hoe? Wie?

Iemand meer ervaring en tips!? Of is het zowiezo een dure en een NO GO toestand !?!

Zou ik niet aan beginnen. Kan je beter een krel van een E30 kopen, harde schokdempers eronder en gaan met dat spel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
      Zou ik niet aan beginnen. Kan je beter een krel van een E30 kopen, harde schokdempers eronder en gaan met dat spel.
      Jamaar... Auto's bijkopen. Dat horen ze hier niet graag zenne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
        Jamaar... Auto's bijkopen. Dat horen ze hier niet graag zenne.
        Dat weet ik
        Horen ze mss wel graag dat je veel te veel geld wilt uitgeven aan zo'n boite-wissel?

Probleem is ook dat je voor een E28 niet echt veel spullen vindt. Voor een E30 vind je alles wat je maar wilt om mee te raggen (voor lage prijzen)

Comment

Oké.

Eens kijken naar E30's dan.

Comment

Wil je eigelijk een ingeschreven auto of niet?

Comment

Wil je eigelijk een ingeschreven auto of niet?
              Mjah... Wat kost zo'n trailer ?

Comment

Automaat... en ombouwen is niet te doen. Ik zou er niet aan beginnen.

Comment

idd, automaat

en die kar verdient beter

Comment

Zoals al gezegd, een e30 is what u need.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                      Mjah... Wat kost zo'n trailer ?
                      +-2500€

Comment

+-2500€
                        Zo veel ? fok man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                          Zo veel ? fok man
                          uiteraard heb je er dan wel een goeie.
                          Je hebt er ook van 1500 à 2000€. Laadvermogen is dan wel vaak nipt.

Comment

Overweegt ge niet om te driften met Snoopy?

Dan hebt ge geen andere auto nodig en kan uw Bomma waardig het huis verlaten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                              Overweegt ge niet om te driften met Snoopy?

Dan hebt ge geen andere auto nodig en kan uw Bomma waardig het huis verlaten.

Ik vermoed dat Sega z'n kar een beetje wilt sparen en daarom met iets anders wilt gaan driften.
                              Nadeel van zo'n M3 blijft dat je minimum 17" moet leggen. Vorige week zo'n 4 bandjes er volledig door...goedkoop is dat niet
                              Op een E30 ofzo kan je 14 duim leggen....dat kost 2 keer niks.

Comment

Ik vermoed dat Sega z'n kar een beetje wilt sparen en daarom met iets anders wilt gaan driften.
                                Nadeel van zo'n M3 blijft dat je minimum 17" moet leggen. Vorige week zo'n 4 bandjes er volledig door...goedkoop is dat niet
                                Op een E30 ofzo kan je 14 duim leggen....dat kost 2 keer niks.
                                Achteraan krijg je daar zeker 15" op nee?

En je kan daar toch half versleten bandjes kopen? gTa deed dat dacht 'k.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                  Achteraan krijg je daar zeker 15" op nee?

En je kan daar toch half versleten bandjes kopen? gTa deed dat dacht 'k.
                                  Uiteraard leg je daar geen nieuwe banden op

15" al zeker niet. 16" begin ik wat te twijfelen, zo klein zijn die remmen achteraan nu ook weer niet...
                                  En dan nog...hij heeft nu net 17" wielen en om die dan nu terug te moeten verkopen

Comment

Uiteraard leg je daar geen nieuwe banden op

15" al zeker niet. 16" begin ik wat te twijfelen, zo klein zijn die remmen achteraan nu ook weer niet...
                                    En dan nog...hij heeft nu net 17" wielen en om die dan nu terug te moeten verkopen
                                    Den truuk is om velgen met banden te kopen, banden bijna kapot rijden, en ze dan verpatsen.

Comment

Working...
                                    X