Mededeling

Collapse
No announcement yet.

M-pack E90/e91

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• M-pack E90/e91

Beste forumleden,

Heb een vraagje. De voorbumper van de M-PACK hangt die niet hoger (vooral optisch) dan de standaardbumper? Zoals nu hangt mijn wagen lekker laag met de voorkant, terwijl ik sommige M-PACKS zie die ik verdomd toch hoger lijken te hangen van de weg. Of zijn dit juist maar gedachten en is dit zeker niet zo? Zou eigenlijk niet mogen, aangezien sportpack sportiever moet ogen. Maar een verlaagde standaard ziet er lager uit dan een verlaagde M-PACK. Of ben ik nu helemaal verkeerd?

Hangt er van af of het een X-drive betreft of niet...
    Anderzijds of hij de sportophanging van het M-pack heeft of niet...
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Nja de mijne is verlaagd met een verlaginskitje, sowieso. Lager dan M-Sportophanging.

Maar de vraag is: als ik mijn wagen zoals nu met de verlaagde ophanging en standaardbumpers naast de mijne zet met dezelfde verlaagde ophaning maar met de M-Bumpers.

Heb ik het gevoel dat de standaardbumpers lager tegen de grond liggen, wat knapper ook oogt. Sommigen beweren dit ook, anderen dan weer totaal niet en beweren dat je met een M-BUMPER nog ietsje lager naar de grond toegaat.

Zou eigenlijk raar en spijtig zijn. Koop me een M-PACK voor knappere en vooral sportievere looks. En dan zal hij vb terug een heel stuk hoger van de grond liggen met zijn voorkant van de wagen. Zou eigenlijk niet mogen.

Dusja als bmw liefhebber zou je moeten tevreden zijn met een M-PACK die er aan komt. Dat ben ik ook. Maar heb toch zo al heel de tijd een dubbel gevoel.

Comment

aan de flanken kan het best zijn dat de std bumper lager lijkt te komen.
        als je de wagens echter recht vanvoor bekijkt komt de M-versie toch echt veel dieper uit, zeker in het midden.

Comment

Working...
        X